En daar ging de geloofwaardigheid van TSquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds kort hebben wij op het werk een wekelijks sigarenuurtje na de donderdagvergadering, waarbij door het hele managementteam sigaren gerookt wordt en whiskey wordt gedronken. Je moet eigenlijk verplicht meedoen, anders hoor je er niet bij.
Dat heb ik nooit gesnapt, zo'n ding sigaren komen toch in een doosje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wie heeft er al een eigen Humidor thuis bijvoorbeeld en waar moet ik op letten?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
het hele managementteam sigaren gerookt wordt en whiskey wordt gedronken. Je moet eigenlijk verplicht meedoen, anders hoor je er niet bij.
als je ze niet op de juiste luchtvochtigheid bewaart, dan gaan ze maar heel kort mee! Je kunt ze dan na een week weggooien. Ik koop mn sigaren altijd per stuk bij de compagnie in Breda. En dan koop ik meteen een sigaar van 20 euro of meer. ik rook zelf momenteel 1 a 2 sigaren per week.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:40 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gesnapt, zo'n ding sigaren komen toch in een doosje?
Hoelang doe je dan met één sigaar? O.o (Rookuren bedoel ik dan, als dat woord bestaat)quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
als je ze niet op de juiste luchtvochtigheid bewaart, dan gaan ze maar heel kort mee! Je kunt ze dan na een week weggooien. Ik koop mn sigaren altijd per stuk bij de compagnie in Breda. En dan koop ik meteen een sigaar van 20 euro of meer. ik rook zelf momenteel 1 a 2 sigaren per week.
ligt eraan hoe groot ie is, maar relaxed roken is toch wel minimaal een uur vind ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hoelang doe je dan met één sigaar? O.o (Rookuren bedoel ik dan, als dat woord bestaat)
quote:
Ik kan mij nog wel herinneren dat de notoire user Piye met een soortgelijk voorstel kwam.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |