Fantaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Complete madhouse die docu.
Oh hallo mensen, fijn nieuwjaar nog.
Ik ben 20 geworden vandaag, morgen mijn eerste tat.
Nee want die laatste 10 kg gaan sowieso heel langzaam en netjes eraf. Daarom zal ik er ook wel voor kiezen om het op mijn onderarm te zetten, wat een hele mooie plek is, maar die huid is vrij strak daar bij mij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou je niet eerst die 10kg kwijtraken dan? 20 kg eraf is trouwens wel veel, is al je muscle weg?
Officieel nu bij 20-something clubje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iets wat ik hier al eerder heb gedumpt..een salamander.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik luister deze nu. Superieur.
Maar wat ga je nou zetten?
Waarom?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iets wat ik hier al eerder heb gedumpt..een salamander.
Hiquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Officieel nu bij 20-something clubje.
Ik hoef ook niks te verbergen. Hoop uiteindelijk bij Defensie te gaan werken en daar kan het en anders ga ik sowieso niet bij een muf kantoor werken waar het niet mag, fuck dat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Zou niet op je onderarm doen tbh. Dat verberg je ook minder makkelijk.
Ja weet je ik wilde hetzelfde ontwerp 1,5 jaar geleden al. Nog steeds zit dat idee in mijn hoofd, ik wil niks impulsiefs doen heb er goed over nagedacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toen ik 17 was wou ik ook heel graag een tattoo. Ik ben nu ontzettend blij dat ik het niet gedaan heb.
Bij defensie werken met je majo aan!? hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoef ook niks te verbergen. Hoop uiteindelijk bij Defensie te gaan werken en daar kan het en anders ga ik sowieso niet bij een muf kantoor werken waar het niet mag, fuck dat.
Was ook niet richting jou of zo. Waarom een salamander?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja weet je ik wilde hetzelfde ontwerp 1,5 jaar geleden al. Nog steeds zit dat idee in mijn hoofd, ik wil niks impulsiefs doen heb er goed over nagedacht.
Ja gewoon yolo tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoef ook niks te verbergen. Hoop uiteindelijk bij Defensie te gaan werken en daar kan het en anders ga ik sowieso niet bij een muf kantoor werken waar het niet mag, fuck dat.
Of in je nek, hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gewoon yolo toch
Nee maar srs, ik zou nooit een tattoo op mn onderarm nemen.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bij defensie werken met je majo aan!? haha
Zie dmquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was ook niet richting jou of zo. Waarom een salamander?
Precies ik ben jong. I don't care.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gewoon yolo toch
proficiat, meissiequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet dat?quote:
goeden gif is goeden.quote:
Anker op mijn linkerpols. Als herinnering van mijn harde zeemansleven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gewoon yolo toch
Wow nu ga ik het gelijk niet meer doen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind enkel een sleeve over delt en pec het overwegen waard. Een tekst/bloem/dier op random plek vind ik echt heel lelijk
Ik heb deze laten doen toen ik in NZ was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Anker op mijn linkerpols. Als herinnering van mijn harde zeemansleven.
Maar je hebt maar 1 been.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb deze laten doen toen ik in NZ was.
[ afbeelding ]
Precies. Die tattoos zijn familie gebonden en hebben allerlei betekenissen waar wij het bestaan niet eens van weten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die een kekke tribal nemen waar ze cultureel gezien totaal geen connectie mee hebben. Leuk joh zo'n Maori tattoo, ook al ben je nooit in Nieuw-Zeeland geweest laat staan dat je ook maar iets over hen weet.
Ja want hy heb egt gefochte in romijnse leger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die een kekke tribal nemen waar ze cultureel gezien totaal geen connectie mee hebben. Leuk joh zo'n Maori tattoo, ook al ben je nooit in Nieuw-Zeeland geweest laat staan dat je ook maar iets over hen weet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is het betere werk.
Of een Germaans/Scandinavisch prentje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |