Wrom Yuri wel pics van jou ass en ik niet! HE1 H!E HE!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yuri maakt er geen geheim van dat hij die al lang en breed gezien heeft. Inmiddels wel 3 jaar oud materiaal maar dat mag de pret niet drukken
Geen idee Nulty, hij heeft ze uit een topic ofzo van heel vroeger dat dere jarenlange opslagquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wrom Yuri wel pics van jou ass en ik niet! HE1 H!E HE!
wtf, full redundantiequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lees deze dan.
[..]
Infinite OrgamZzzz!!!!
[ afbeelding ]
Nee, had hem anderhalf jaar terug opgestuurd gekregen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Geen idee Nulty, hij heeft ze uit een topic ofzo van heel vroeger dat dere jarenlange opslag
Nee, maar dan nog zou ik het niet sturen puur omdat Etha een goeie jongen is en het zijn vriendin is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Montelly het volgende:
Zou Yuri nu pics request hebben gekregen via dm?
Zo thirsty ben ik niet voor je ass hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef JackieBrown het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Nulty Yuri nu gaat bieden
Denk je echt dat ik Yuri gedm't heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Ethanolic het volgende:
Juna had ooit mijn username op dr tits gezet en naar me gestuurd
Kappen met die DMs nu Nulty.
Euhm dat deed ie ook naar mij alleen dan Ethan en olic??quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:18 schreef JackieBrown het volgende:
Montelly heeft weleens JB op zn ballen geschreven, J op de linker B op de rechter en dat naar me gestuurd
Jingle Ballsquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:18 schreef JackieBrown het volgende:
Montelly heeft weleens JB op zn ballen geschreven, J op de linker B op de rechter en dat naar me gestuurd
Als jij praat dan ruikt het naar JB's angus.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als jij praat dan ruikt het naar JB's angus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |