ik zag vandaag wel wat jonge ecto jongetjes in voetbal tenue lopenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef Curlbrah het volgende:
iedereen al zat van het "goedevoornemensvolkje" in de gym?
Spiegel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zag vandaag wel wat jonge ecto jongetjes in voetbal tenue lopen
nou ik had vandaag weer eens witte XS v-neck shirt aan en ik begin me inmiddels echt wel beest te voelen en zienquote:
Hoezo alleen voor nulty? En wij? Discriminant.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze is voor MC Nulty.
[ afbeelding ]
weeniemanquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoezo alleen voor nulty? En wij? Discriminant.
Goedzo, zelfvertrouwen. Nu je dat uitstraalt zal dat ook opvallen bij het vrouwelijk geslacht en komen ze vanzelf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik had vandaag weer eens witte XS v-neck shirt aan en ik begin me inmiddels echt wel beest te voelen en zien
ja gewoon toned fysiek wide shoulders small waiste en goeie squatkontje in tight sweatpantsquote:
Je zou er altijd vanuit moeten gaan dat je in bent. Indien je dan daadwerkelijk in bent ben je dan ook echt in.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik: Kon vannacht niet slapen, lag er om 1 uur in maar sliep pas half 5
Meisje: "When you can't sleep at night, it's because you're awake in someone else's dream"
I'm in?
Goede gedachte.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je zou er altijd vanuit moeten gaan dat je in bent. Indien je dan daadwerkelijk in bent ben je dan ook echt in.
Geen signalen zoeken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Meisje: "When you can't sleep at night, it's because you're awake in someone else's dream"
I'm in?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja gewoon toned fysiek wide shoulders small waiste en goeie squatkontje in tight sweatpants
alles mooi gerond geen puntige uitstekende botjes
Wat deze man zegt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen signalen zoeken.
Als je haar wil ga er voor.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
I'm in?
Het zou er eventueel ook mee te maken kunnen hebben dat je bijna elke nacht laat wakker bent en je ritme zich enigszins vooruit verplaatst heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je zou er altijd vanuit moeten gaan dat je in bent. Indien je dan daadwerkelijk in bent ben je dan ook echt in.
Opa.Bakkebaard DM sturen met "Ik wil ban voor .... periode."quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:20 schreef Klokov het volgende:
Hoe en waar kan ik een tijdelijke ban aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |