Oh, dan zal het wel weer zo'n dramamaatschappij zijn waar altijd gezeik over de rekening ontstaat.... prima in dit geval dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een sponsor, via de Postcodeloterij.
Current. Ik kende het niet, maar hoorde dat deze duurzame leverancier een voorwaarde voor sponsorschap van Postcodeloterlij was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef Leandra het volgende:
Oh, dan zal het wel weer zo'n dramamaatschappij zijn waar altijd gezeik over de rekening ontstaat.... prima in dit geval dus.
You just killed 3 Flippers....quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:39 schreef Injetta het volgende:
Zo, even een blikje tonijn open getrokken. Dit is blijkbaar enorm veel waard...
Kijken of ik dan snap dat Emile een dag lang mokt en door iedereen even toegsproken moet worden.
Oké. Nou, we gaan het zien dan. Misschien zit er toch gas hoor. Dan kunnen ze ook een kachel aanschaffen zodat er genoeg pannenkoeken verkocht zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij hamerde steeds op een gasslang, bij de kringlooptroel. Gasslang, niet vergeten!
Misschien werkt een handjob beterquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:40 schreef Ransjih het volgende:
Die handoplegging heeft niet erg geholpen
Vis en tampons...ik zie de connectie wel...quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n baggerargument natuurlijk.... want wat als Emil zich straks wil scheren?
"Academisch opgeleid", dat soort formuleringen worden meestal niet gebruikt door mensen die ook daadwerkelijk een opleiding hebben afgerond.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef Injetta het volgende:
Hij is academisch opgeleid? Hij kan alles?
Wat hebben we gezien behalve dit gejank?
Zo geregeld toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Emile wil graag evenementen organiseren.. alleen wat podia, apparatuur, licht en geluid en de juiste mensen benaderen enz..
Ik mis altijd alle shit die ze bouwen. Waar hebben ze de planken voor die kast nou weer vandaan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
EN de kast is klaar, istie mooi of nie?
[ afbeelding ]
Geen idee, ik zag ze eergisteren wel aan een boom zagen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik mis altijd alle shit die ze bouwen. Waar hebben ze de planken voor die kast nou weer vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |