SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Ik liet vanmorgen mijn 4S weer eens vallen. Nog steeds niet kapot of een barstje. Briljante dingen zijn het
.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
iPhone.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik liet vanmorgen mijn 4S weer eens vallen. Nog steeds niet kapot of een barstje. Briljante dingen zijn het
.
For great justice!![]()
iPhone
Gisteren voor het eerst de melding dat mijn telefoon bijna vol was.
Ik heb altijd 32GB gehad in mijn 3GS en mijn 4S, en nu met de 5S ben ik voor het eerst op 16GB gestapt.
Spijt
Wel net gejailbreakt en dat is wel tof.![]()
Met een playlistje of 3 is je 16GB alweer rap vol, beetje jammer is dat ja.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
De 4/4S zijn geweldig inderdaad, dat kan je helaas niet met een 5/c/s doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
.
.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Mijn iPhone 4 viel van m'n bed af, meteen een barst. Mijn 5 is er al 10 keer van af gevallen, nog heel. Dus je moet maar geluk hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
De 4/4S zijn geweldig inderdaad, dat kan je helaas niet met een 5/c/s doen.
★★★![]()
Kunnen die minder hebben ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
For great justice!![]()
Ligt er maar aan... Een 4S kan ook niet tegen een klap op klinkers...quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
![]()
Geen enkel toestel is valproof. Valt 'ie net goed, heb je geluk en is je scherm nog heel. Valt 'ie net verkeerd, ook al is 't maar van 30 cm hoogte, heb je een barst in je scherm.
Of je moet al een Otterbox hebben natuurlijk, dan kun je met dat ding gooien zoals je wil.![]()
Zie daar het belang van een goed hoesje. Heb mn 4S eens vanaf anderhalve meter hoogte met goed hoesje (Belkin) laten vallen op een tegelvloer: geen krasje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt er maar aan... Een 4S kan ook niet tegen een klap op klinkers...
For great justice!![]()
De 5 is niet minder stevig dan de 4/4S vind ik. Wel is het zo dat het aluminiumrandje veel sneller beschadigt.2000 light years from home![]()
Ik had om m'n 4S geen hoesje (alleen eentje waar ik 'm in m'n broekzak stopte). Om m'n 5S nu wel de leren Apple-casequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Zie daar het belang van een goed hoesje. Heb mn 4S eens vanaf anderhalve meter hoogte met goed hoesje (Belkin) laten vallen op een tegelvloer: geen krasje..
![]()
Fijne case, ik heb hem ook. Ben benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden. Zit ook lekker stevig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had om m'n 4S geen hoesje (alleen eentje waar ik 'm in m'n broekzak stopte). Om m'n 5S nu wel de leren Apple-case.
For great justice!![]()
Ik baal er van dat mijn taktik niet goed met iOS7 wil samenwerken, maar daar ga ik me morgen eens op storten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De nieuwe generatie iPhones krassen ongelooflijk snel, zelfs met hoesjesquote:.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Sinds maandag in het bezit van een 4S, helaas in het wit daar waar ik liever de zwarte had gehad.
Leuk toestel. Mooi en stijlvol design, vooraf iOS7 geïnstalleerd, enorm snel(Nog sneller dan mijn Lumia 800 terwijl dat ook niet een van de langzaamste toestel is) en de software werkt heerlijk.
Wat mij overigens nu wel al opvalt is dat het toestel zowel aan de voorkant als aan de achterkant best vatbaar is voor krassen door de glazen platen. Voldoet een backcase al of raden jullie mij een flipcase aan? Ik heb bij het ophalen van het toestel al een hoesje gekocht waar ik hem in kan schuiven maar ik heb het idee dat er juist door de stugge binnenkant van dit hoesje de meeste krassen ontstaanJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ik heb ook "ineens" krassen op de voorkant (!!!) van mijn 5s. Ik heb dit nooit gehad bij m'n iPhone 2/3g/4/4s en ik ga ook echt zuinig met mijn spullen om.
Je ziet ze alleen als het scherm uit is in het licht maar ik vind het behoorlijk irritant.
Zou Apple hier nog iets mee kunnen? Of is het gewoon pech gehad en volgende keer beter.![]()
Ik heb hetzelfde (weliswaar 1 kras). Had het bij mijn 4 ook nooit. Heb het idee dat het glas van de 5 toch wat minder krasbestendig is helaas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef knater het volgende:
Ik heb ook "ineens" krassen op de voorkant (!!!) van mijn 5s. Ik heb dit nooit gehad bij m'n iPhone 2/3g/4/4s en ik ga ook echt zuinig met mijn spullen om.
Je ziet ze alleen als het scherm uit is in het licht maar ik vind het behoorlijk irritant.
Zou Apple hier nog iets mee kunnen? Of is het gewoon pech gehad en volgende keer beter.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Gebruiken jullie geen screenprotector dan? Ik gebruik nu voor het eerst een screenprotector want mijn vorige toestel zat de voorkant ineens helemaal onder de krassen (HTC) terwijl A) er gorillaglas erop zit en B) ik er zuinig mee was en nooit icm andere spullen in mijn broekszak stopte. (achterkant had een cover btw)
Ik denk als ik de cover en screenprotector bij de iPhone erafhaal hij waarschijnlijk als nieuw eruitziet. Heb expres een casemate backcover genomen want de goedkopere hardplastic varianten hebben bij vrienden met een iPhone 5 voor versleten alu randen gezorgd.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Ik heb een SwitchEasy Tones case. Icm screenprotector perfect
De leren 5/5S cases van Apple zijn zelf ook supergoed. Jammer dat ze, op de zwarte na (heb zelf de zwarte en rode) alleen vies verkleuren.![]()
Ik heb gisteren voor mijn IPhone 5S een tech21 impact band gekocht is een bumper en backcover in 1! Prima koopje raad hem iedereen hier aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: