SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Leuk, en nu weer ontopic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Triple link met Fahrmann.
Geen meloen. /carequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Triple link met Fahrmann.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
96 ROLquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Tripple link met elke neger
Watermeloenen kunnen helemaal niet zo goed rollen hoor, alleen bergafwaarts wil het nog wel lukken, maar niet in een rechte lijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Tripple link met elke negerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is Negredo een beetje tanta in dit spel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mijn anstgegnerquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is Negredo een beetje tanta in dit spel?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
seasons is het een baas samen met agueroquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is Negredo een beetje tanta in dit spel?![]()
FUT niet gebruiktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Grote borsten in dit truitje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:42 schreef Zhano het volgende:
http://dionnestax.blogspot.nl/
Leuken site heb je gemaakt Lindgren.![]()
![]()
Echt hequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Grote borsten in dit truitje.![]()
![]()
natuurlijk wel even sacha de boer gevotequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:42 schreef Zhano het volgende:
http://dionnestax.blogspot.nl/
Leuken site heb je gemaakt Lindgren.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:De oogschaduw die Dionne Stax vandaag ophad, laat heel duidelijk uitkomen dat Dionne echt een prachtige vrouw is. Tot nu toe wisten de liefhebbers dat wel, maar nu komt de rest van Nederland er ook achter.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Colocciniquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat zeker niet lukken.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Demichelis als CCB (quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat zeker niet lukken.), en Campagnaro als LCB.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heb ik in mijn Argentijnse team. Wint bijna ieder kopduel, maar niet de allersnelste. Daarom Campagnaro ernaast.quote:
Tevens: Costa vind ik echt een baas op CDM. Haalt veel weg, en die vrije trappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Chemquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Willy Cabanogwat op doel. Prima keeper.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zou kunnen, maar ik doe er niet aan mee. Dan maar niet verder komen dan div3.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Net weer even wat potjes gespeeld. Volgens mij moet ik echt zo'n team gaan maken....
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
amen broederquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik doe er niet aan mee. Dan maar niet verder komen dan div3.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Speelde net tegen iemand met Aubameyang. Die gast is echt bziar goed. 2 schoten van 30-40 meter keihard in de kruising. Falcao kan 1 op 1 tegen de keeper nauwelijks scoren....quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik doe er niet aan mee. Dan maar niet verder komen dan div3.![]()
Project Falcao gaat in de prullenbak. Hij heeft de laatste 10 wedstrijden maar 3x gescoord. Hij staat nu op 18 goals uit 35 wedstrijden, ik heb nog nooit zo'n slecht scorende spits gehad. Jammer dat SIF James dan ook weg moet want die vond ik nog wel lekker spelen...
Ik ga weer puzzelen...![]()
Falcao heeft betere shooting, dus dat zou betekenen dat stats nergens op slaan. Ik weiger dat te geloven, dan is die tegenstander ook gewoon goed geweest in longshots misschien?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Speelde net tegen iemand met Aubameyang. Die gast is echt bziar goed. 2 schoten van 30-40 meter keihard in de kruising. Falcao kan 1 op 1 tegen de keeper nauwelijks scoren....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is James wel goed?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Project Falcao gaat in de prullenbak. Hij heeft de laatste 10 wedstrijden maar 3x gescoord. Hij staat nu op 18 goals uit 35 wedstrijden, ik heb nog nooit zo'n slecht scorende spits gehad. Jammer dat SIF James dan ook weg moet want die vond ik nog wel lekker spelen...
Ik ga weer puzzelen...
Solskjaer schijnt de nieuwe trainer van Cardiff te worden. En dan wil ie Finnbogasson en Eikrem halen volgens de geruchtenAls ze er goed voor betalen mogen ze ze hebben
Al zou ik het wel jammer vinden van Eikrem, ben benieuwd wat die kan brengen in de Eredivisie...
![]()
Als mijn internet het normaal doet wil ik het wel proberen.. ik ben alleen heel erg moe en ik ben ziek dus dan kan ik niet goed FIFA'en.quote:![]()
Ik denk dat de verhouding van stats belangrijker is dan de stats zelf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Falcao heeft betere shooting, dus dat zou betekenen dat stats nergens op slaan. Ik weiger dat te geloven, dan is die tegenstander ook gewoon goed geweest in longshots misschien?Het is een CAM net als Di Natale, alleen dan nog iets beter. Maar als je zijn stats bekijkt dan kan hij ook bijna niet tegenvallen.quote:![]()
Dat verklaart niet waarom Aubemedinges beter schiet dan Falcao, in tegenstelling tot zijn stats.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhouding van stats belangrijker is dan de stats zelf.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wil hem ook uitproberen dus misschien vanavond even kopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhouding van stats belangrijker is dan de stats zelf.
[..]
Het is een CAM net als Di Natale, alleen dan nog iets beter. Maar als je zijn stats bekijkt dan kan hij ook bijna niet tegenvallen.
Er is 1 spits die elk jaar de beste is. Helaas zijn er niet zulke geweldige teams met hem te bouwen, en momenteel kan ik m niet betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet ook niet hoe het zit en heb al helemaal geen zin om het uit te zoeken. Maar een andere verklaring heb ik er niet voor. Heb nu 35 potjes met Falcao en Ibarbo gespeeld. Vergelijkbare kansen gingen er bij mij met Ibarbo veel vaker in. Falcao probeert vaak te koppen terwijl een schot meer voor de hand ligt. En schieten in de korte hoek is ook onmogelijk bij hem, hij schiet ze altijd tegen de keeper aan terwijl Ibarbo wel gewoon netjes het doel treft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom Aubemedinges beter schiet dan Falcao, in tegenstelling tot zijn stats.![]()
Dat is een ekte baas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ga toch nog maar eens een team maken met IF PelleRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had niet gedacht dat ik nog winst op hem zou maken maar toch:![]()
Destijds gekocht voor 15k en hij was een periode maar 3k waard.![]()
Hij is getransferd he (irl)quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik nog winst op hem zou maken maar toch: [ afbeelding ]
Destijds gekocht voor 15k en hij was een periode maar 3k waard.![]()
Ik zou Balo spitta doen. Sowieso. Die loopt 1 op 1 bij mij. En dat is best knap danquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Di natale naast Pelle of toch voor balo gaan?
Of Balo in spits en Di natale op cam?
Di Natale kun je prima op CAM zetten, was vorig jaar in ieder geval wel een feestje.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met nr. 14 (offside trap) ben ik al een paar keer de mist mee ingegaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Staan op zich nog wel geinige tips tussen.
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2675952.page![]()
Haha ja als die goed gaat is het heerlijk. Maar als het fout gaat dan ben je ook gelijk kansloos. Zelf gebruik ik hem daarom ook niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met nr. 14 (offside trap) ben ik al een paar keer de mist mee ingegaan.![]()
![]()
Ik doe altijd een soort tegenovergestelde offside-trap. Als het zo'n LB-Y spammer is, pak ik gewoon mijn snelste CB en ga ik alvast mee achteruit lopen. Soms laat je dan wel een gapend gat achter op de flanken, maar die kun je dan weer herstellen door het pad van de aanvaller af te snijden naar de goal. Is ook een riskante manier van verdedigen, want als er over de andere kant een buitenspeler opkomt, maar de RB/LB gaat niet mee, ben je ook fucked.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja als die goed gaat is het heerlijk. Maar als het fout gaat dan ben je ook gelijk kansloos. Zelf gebruik ik hem daarom ook niet meer.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik doe dat bij de aftrap wel als ik zie dat hij zijn spits naar voren laat rennen. Verdediger selecteren met rechterstick en alvast op de 16 meter gaan staan. Voor de rest gebruik ik het eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik doe altijd een soort tegenovergestelde offside-trap. Als het zo'n LB-Y spammer is, pak ik gewoon mijn snelste CB en ga ik alvast mee achteruit lopen. Soms laat je dan wel een gapend gat achter op de flanken, maar die kun je dan weer herstellen door het pad van de aanvaller af te snijden naar de goal. Is ook een riskante manier van verdedigen, want als er over de andere kant een buitenspeler opkomt, maar de RB/LB gaat niet mee, ben je ook fucked.
Alle dure spelers maar verkocht. Tot toty maar even met goedkope troep spelen.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe af te maken? Wil eigenlijk geen heel serie A team. Beetje standaard.
Nee ik bedoelde eigenlijk dat mijne ook niet echt super was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heel moeilijk was het idd nietMaar toch bedankt!
Heb maar weinig inspiratie vandaag.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe af te maken? Wil eigenlijk geen heel serie A team. Beetje standaard.
Zit wel leuk in elkaar, maar vrij aanvallend.![]()
Als je tegenstander 'kutjong' naar je stuurt, dan weet je dat je het goed gedaan hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nice! Ja gewoon op defensive spelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit wel leuk in elkaar, maar vrij aanvallend.![]()
dacht hij dat je d'n Dave was?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef Reemi het volgende:
Als je tegenstander 'kutjong' naar je stuurt, dan weet je dat je het goed gedaan hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: