Meer informatie?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan met mijn kersverse installatie van Linux mint 16 mate geen spelletjes spelen zoals deze :
https://apps.facebook.com(...)count=0&fb_bmpos=2_0
(flash spelletjes??) kan wel weer youtube vids afspelen.
Iemand een idee hoe op te lossen
veel meer informatie kan ik niet geven.quote:
Hier ook nietquote:Op maandag 3 februari 2014 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is dat spelletje dat niet werkt :
https://apps.facebook.com(...)count=0&fb_bmpos=2_0
je moet wel ingelogd zijn op fb d8 ikquote:
Ik ga mij niet registreren voor een dom spelletje.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je moet wel ingelogd zijn op fb d8 ik
Mensen die geen facebook hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik ga mij niet registreren voor een dom spelletje.
Hier op Debian Jessie op Chrome werkt het wel:quote:
Nee, want het is geen VPS maar een colocated serverquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je niet gewoon meer resources toe laten voegen aan je huidige vps dan? Als dat geen optie is zou ik eerder een spreiding maken door de helft van de grote en de helft van de kleine sites te verhuizen denk ik.
Je hebt je naam niet weggeeditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:07 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hier op Debian Jessie op Chrome werkt het wel:
[ afbeelding ]
Zelfs als je geen serverbeheerder bent ... dit klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Naja ik ben geen serverbeheerder ofzo maar een idle webserver vraagt echt niets aan resources. Het verplaatsen van inactieve sites zal dan ook niet echt zoden aan de dijk zetten lijkt me.
Ik zou met "top" eens bekijken of je kunt achterhalen welk proces het is dat veel eist van je systeem.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:39 schreef vincm het volgende:
Misschien niet het beste topic hiervoor, maar ik ga er geen los topic voor openen. Ik heb een Ubuntu webserver met daarop <30 websites (WordPress en een paar losse dingetjes). Een paar van die WordPress sites zijn drukbezocht en/of groot qua data.
Ik twijfel of ik voor 2-3 van de grotere sites een eigen VPS'je aanschaf (elk 1024 mb ram, 1 core etc) zodat ze hun eigen resources hebben of dat ik een aantal kleine sites -met bij elkaar enkele tientallen bezoekers per dag- op 1 VPS'je zet, zodat de grotere sites meer resources tot hun beschikking hebben op de grote server (24 gb ram, 8-core etc).
Wat is wijs? Draait Ubuntu Server op een dergelijk klein VPS'je ook goed? Of is 1024 mb ramgeheugen uberhaupt te weinig?
Klopt, maar dat geeft ook niet :pquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je hebt je naam niet weggeedit
Kan pakket unbuntu-restricted-exstras niet vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:22 schreef KomtTijd... het volgende:
heb je wel flash geinstalleerd?
sudo apt-get install unbuntu-restricted-exstras
Veel hulp krijg ik niet echt daardoor. Ik trek mn plan welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja euh, je hoeft mijn typo's niet letterlijk over te nemen natuurlijk.
gewoon extra dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef KomtTijd... het volgende:
kijk dan wat je getypt hebt.
Misschien is "exstras" niet helemaal correct engels?
iel pastebin.com....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef slacker_nl het volgende:
Voor multimedia meuk gebruik ik altijd dit script:
http://pastebin.com/S7zpe5Y5
Met pastebin.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |