En dat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:35 schreef Luigi het volgende:
Nou, nu maar hopen dat ze in 1x de goede lynchen dan he...
een feit nog welquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:50 schreef LittleLady het volgende:
Uiteindelijk valt hij gewoon door de mand, hoor je zo vaak, en daar kunnen jullie wel heel belachelijk over doen, maar het is een feit, diegene heeft hier veel lol in gehad, zal er wel trots op zijn dat hij zo'n grandioos idee had, die blijft echt niet zijn leven lang zwijgen
Feit? Nou, lieverd, geef eens een voorbeeld? 'Je hoort het zo vaak'quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:50 schreef LittleLady het volgende:
Uiteindelijk valt hij gewoon door de mand, hoor je zo vaak, en daar kunnen jullie wel heel belachelijk over doen, maar het is een feit, diegene heeft hier veel lol in gehad, zal er wel trots op zijn dat hij zo'n grandioos idee had, die blijft echt niet zijn leven lang zwijgen
Ja, en? Zegt ie het tegen iemand, en daarna ontkent ie het weer. Als iemand eens iets gezegd heeft is het nog geen keihard bewijs.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:50 schreef LittleLady het volgende:
Ja natuurlijk. Daarom zijn er nooit misdrijven die onopgelost blijven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:50 schreef LittleLady het volgende:
Een maandje is genoeg en dan is de aandacht van de grote verontwaardigde meute alweer op het volgende kleine leed gericht. Een hond die overreden is door een scooter of zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:50 schreef LittleLady het volgende:
die blijft echt niet zijn leven lang zwijgen
k plaste gister in je moeders kont. Ik ben er zo trots op, dat ik het wel moest postenquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Daarom zijn er nooit misdrijven die onopgelost blijven.
Of gras dat te hard gesnoeid is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Een maandje is genoeg en dan is de aandacht van de grote verontwaardigde meute alweer op het volgende kleine leed gericht. Een hond die overreden is door een scooter of zo.
Hoho, maak er dan een Pool van ofzo. Het moet wel een hype-potentie hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Een maandje is genoeg en dan is de aandacht van de grote verontwaardigde meute alweer op het volgende kleine leed gericht. Een hond die overreden is door een scooter of zo.
Het zijn ook altijd honden, katten of paarden. Opgeblazen kikkers maakt de meute zich niet druk om.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen eens in haar kont plassen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
k plaste gister in je moeders kont. Ik ben er zo trots op, dat ik het wel moest posten
Vergeet de konijntjes niet!quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd honden, katten of paarden. Opgeblazen kikkers maakt de meute zich niet druk om.
Da's de poes van Patty Brard.quote:
goed verhaal mangquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:56 schreef Dven het volgende:
Misschien vermoorde de kat wel heel veel vogels. De dader zag dit, en wilde dit gedrag stoppen door de kat te doden. Mensen zagen dat de man de kat doodde, waarop zij de man doodde omdat ze het doden van katten willen stoppen. Iemand zag dit, waarop hij deze man doodde. Op het eind van dit verhaal, is de mens uitgestorven.
Gelikt door een hondquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
-Als ze binnen was gebleven was ze niet verkracht
-Als je binnen was gebleven was je niet doodgereden
-Als je binnen blijft word je niet overvallen. Eigen schuld hoor!
Snap je het al?!
Katten mogen buiten lopen! Vertel eens, hoeveel mensen worden er buiten op straat jaarlijks aangevallen door huiskatten? Vergelijk dat eens met de honderdduizenden mensen die worden lastiggevallen/gebeten/besprongen/gelikt door honden?
Je weet niet waar hij wordt gelikt..quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:09 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gelikt door een hond.
Als je je daar al druk over gaat maken...
het poesje wordt geliktquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet niet waar hij wordt gelikt..
Je had elfjaar moeten heten.quote:
Was just kiddingquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je had je tong binnen moeten houden bij dat poesje
Dat. Al dat zelf politie, OvJ en rechter spelen, ik vind het een enge ontwikkeling.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, echt een goed idee om een horde boze mensen die niet meer kunnen relativeren los te laten op iemand.
A_A, rlly?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als ie zijn kat binnengehouden had was er helemaal niks aan de hand, let wel het is een walgelijke daad en zie dit ook het liefst bij de dader gebeuren maar hou je fucking kat binnen
Trainingspak gok ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Op deze manier is wel een keer de eigenaar van een voormalige vechthond gevonden, die door de eigenaar in een sporttas in de Waal was gedumpt. Die man was zijn leven ook niet meer zeker. Ik vraag me echter af hoe dat bij deze daders gaat: er is geen identificatie van de daders mogelijk.
Ik ga zo op facebook zetten dat het dat kutjong van twee huizen verderop was, toch al zo'n hekel aan dat kind.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en? Zegt ie het tegen iemand, en daarna ontkent ie het weer. Als iemand eens iets gezegd heeft is het nog geen keihard bewijs.
Gelukkig is het vooral blaffende honden. Die doen meestal niets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat. Al dat zelf politie, OvJ en rechter spelen, ik vind het een enge ontwikkeling.
[..]
A_A, rlly?![]()
De passende vergelijkingen zijn inmiddels al gepost.
Zoveel cynisme aan het begin van het nieuwe jaar... Tssss.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:35 schreef zarGon het volgende:
Slecht idee dit. Hoe erg de handeling ook was, zo'n publieke klopjacht kan enorm misgaan. Wordt vast gedaan met de beste bedoelingen, maar ik zie het niet goed aflopen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef nietzman het volgende:
Je moet wel een beetje geloven in het zelfreinigend vermogen van de meute hoor.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef nietzman het volgende:
Je moet wel een beetje geloven in het zelfreinigend vermogen van de meute hoor.
Nogal logisch. Een neger op een fiets is sowieso al verdacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:25 schreef jogy het volgende:
[..].
En eerlijk is eerlijk het zou mij niet storen als de daders nu in ieder geval ff in hun broek aan het schijten zijn. Het probleem is gewoon met die welbekende meute die ook de hele sint-piet discussie faliekant geraped hebben waarschijnlijk op een gegeven moment een random neger van de fiets af trekken en in elkaar schoppen omdat hij het wel eens gedaan zou kunnen hebben.
Het probleem met dit soort zaken is dat de meute ook wel eens de verkeerde te pakken kan nemen en dat is dan niet te rechtvaardigen voor het slachtoffer. Als ze daadwerkelijke dader te pakken kunnen krijgen heb ik er verder niet veel problemen mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:07 schreef Fok-it het volgende:
Leuk hoor al die politiek correcte kut antwoorden dat eigen rechter spelen geen goed idee is, maar laat de dader het maar even weten hoe andere over dit soort misselijkmakende acties denken.
Wat ben je voor een zieke teringdebiel als je dat überhaupt in je hoofd haalt.
Als ik het voorval zelf gezien had had ik hem ook onder handen genomen.
De Kattenknallerquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:21 schreef neo2000 het volgende:
Hamvraag is denk ik; is er al een benaming voor?
In 2013 hadden we de Ponypletter. In 2014.. De Kitteyploffer? Iemand een betere suggestie?
Overigens wens ik de dader alle ergs toe, want dit doe je niet bij een dier. Buitenkat of niet.
Ja, maar dat klinkt als een aanbieding bij de lokale dierenspeciaalzaak.quote:
Snel! Like de Facebookpagina, dat helpt!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
dader zwaar mishandelen en in de zee dumpen wat een idioot
zou bijna hopen dat iemand je vrouw verkracht als ze een rokje aan heeft, want dat is dan duidelijk haar eigen schuldquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als ie zijn kat binnengehouden had was er helemaal niks aan de hand, let wel het is een walgelijke daad en zie dit ook het liefst bij de dader gebeuren maar hou je fucking kat binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |