abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134974919
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_134975264
Bohh een ijsklompje uit bed gevist vanochtend... ;( mijn koukleumpje kan dus zelfs met koorts niet zonder dr dikke slaapzak.

Bij mij in bed warmde ze overigens gauw weer op, naar 39,2 :X En heel zielig huilen als ze moet hoesten ;( Bah. Het valt allemaal vast mee, maar wat is het toch naar als je kind niet lekker is...
  donderdag 2 januari 2014 @ 08:59:35 #3
381212 Gulara
From the future
pi_134975274
Ach LB wat zielig. ;( Beterschap voor je meisje. :*
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:01:57 #4
381212 Gulara
From the future
pi_134975290
En lang leve de zo'n die hier belachelijk laat opkomt. Tegenwoordig worden we om 7:45 wakker. Dat is toch een stuk lekkerder dan 4:45. *O*
pi_134975294
Zielig he LB, beterschap voor je meisje
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_134975303
Ze had nu eindelijk dr neus vrij genoeg om te drinken, en is in slaap gevallen. Dat is iig goed voor dr.

Kan ik me nu nog ff zitten opfokken over de reactie van mijn werk toen ik afbelde vanmorgen :X :r Ik kreeg uiteraard de grootste zeiksnor aan de lijn...
pi_134975315
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:01 schreef Gulara het volgende:
En lang leve de zo'n die hier belachelijk laat opkomt. Tegenwoordig worden we om 7:45 wakker. Dat is toch een stuk lekkerder dan 4:45. *O*
Oeh, beter!!

Verduisterende gordijntjes kopen voor thuis? In ons nieuwe huis zitten die in de babykamer *O* Ik heb goede hoop dat dat helpt bij het overdag in bed slapen!
pi_134975331
Even een ego-post tussendoor: mijn ventje is vandaag 1 jaar!
En hij draagt zijn verjaardagskroon met trots *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134975332
LB beterschap voor je meisje.

Gulara wat fijn dat hij hier zo goed slaapt. Nog even en dan word het bij jullie ook weer eerder donker.

Hier een redelijke nacht gehad. Nu is hij steeds moe maar na max 30 min word hij huilend wakker. Lijkt van pijn ondanks de pcm.
Maar hij heeft ook weer wat gespeelt dus we zijn niet ontevreden.
pi_134975343
Mousemickey van harte en wat draagt hij hem met trots!!!!
pi_134975372
Gefeliciteerd Mousemicky *O*

As hoop dat je kleine mannetje snel opknapt :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:27:18 #12
381212 Gulara
From the future
pi_134975533
Mousemickey gefeliciteerd! *O*
Een hele knul al. O+

Even een vraag. Pi heeft last van z'n billetjes tijdens het poepen. Billen afvegen is een drama. En ik zag net dat de huid zo kapot is dat het bloed. We smeren met sudocreme. En hij poept meestal een paar dagen veel en dan een paar dagen niet en dan herstelt het zich weer.
Maar iemand nog tips voor tegen het bloeden, want het is wel heel zielig. ;(
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:36:12 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134975660
Maizena toch Gulara? Althans, dat heb ik hier al een paar keer voorbij zien komen!

Mousemicky: gefeliciteerd met je dreumes *O*

LB, wat sneu -O-. Beterschap voor je elfje. Hoe reageerde je werk dan?

As, ook beterschap, het klinkt heel naar.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:36:53 #14
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134975674
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:27 schreef Gulara het volgende:
Even een vraag. Pi heeft last van z'n billetjes tijdens het poepen. Billen afvegen is een drama. En ik zag net dat de huid zo kapot is dat het bloed. We smeren met sudocreme. En hij poept meestal een paar dagen veel en dan een paar dagen niet en dan herstelt het zich weer.
Maar iemand nog tips voor tegen het bloeden, want het is wel heel zielig. ;(
Bepanten zalf, geen sudo. Van sudo werd t hier niet beter, bepanten loste het probleem in een dag op :Y
O, en geen billendoekjes gebruiken, maar een nat warm washandje.
pi_134975683
MM gefeliciteerd! *G* *G* *G*

Gulara, inderdaad bepanthen ipv sudocrem en geen billendoekjes maar gewoon water.
pi_134975735
MM gefeliciteerd! *O*
pi_134975847
Gulara dat is zeker een stuk lekkerder wakker worden!
Ik zweer bij zinkolie (creme met olie erdoor) en maïzena. Heel dik insmeren, maïzena erover strooien en luier dicht. Het bloeden was een uur later al gestopt. Bepanthen werd mij afgeraden door de ha op kapotte billen? :?
As fijn dat hij iig weer wat gespeeld heeft.
LB wat zielig :* beterschap

MM hoera voor je ventje *O* *O* wat een geweldige kroon zeg!

L was gister 10 maanden *O* en hij wil eeeeeeeeindelijk knuffelen, dan komt hij naar je toe gestapt en legt zn gezicht op je schoot en doet whaaaaaaaaa O+ gister kreeg ik zelfs wat kusjes. Met open mond en tong tegen mn wang :')
pi_134975891
Gulara, hopelijk helpen de tips hier!

Hoera mousemicky, een dreumes! :o *O*

Beterschap LB en As :*

En danic trouwens, met je schouder als ik het goed heb onthouden!

Fieder, 10 maanden! :o Het gaat zo hard he? Die kusjes!!! F deed het heel eventjes op aanvraag. Maar nu vindt hij mijn neus leuker, dus hij hapt telkens in mijn neus :D

Zoals jullie merken haak ik weer aan bij deel 303 ;) Maar wel wat minder actief want ik heb ineens heel veel tijd over nu ik wat minder schrijf O+
pi_134975925
MM gefeliciteerd!! Boh, 1 jaar alweer!! O+

LB, beterschap voor je zielige meisje :*

Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. Maizena O+ Er staat hier standaard een pakje op de commode :Y)

Met Isa gaat het goed! Ze sliep weer als een dweil vannacht ( :? ) dus heb me geen zorgen gemaakt. Net afgeleverd bij her kdv. We gaan vandaag lekker het huis aan kant maken *O*
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:55:39 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134975953
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
MM gefeliciteerd!! Boh, 1 jaar alweer!! O+

LB, beterschap voor je zielige meisje :*

Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. Maizena O+ Er staat hier standaard een pakje op de commode :Y)

Met Isa gaat het goed! Ze sliep weer als een dweil vannacht ( :? ) dus heb me geen zorgen gemaakt. Net afgeleverd bij her kdv. We gaan vandaag lekker het huis aan kant maken *O*
Beplanten :o :o :o _O- Da's wel heel rigoreus!

Bij erge luieruitslag smeer ik, op aanraden van de huisarts, zinkzalf. Schijnt ook heel goed schimmel tegen te gaan dus dat pak je dan ook meteen mee. Dun laagje, dan maizena en dan luier. Was hier binnen een nacht over :Y
pi_134975955
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
:D :D :D dat kan je ook proberen natuurlijk
Fijn dat Isa weer zichzelf is

Suiker :W hoe gaat het verder met jou?
pi_134975959
Bepanthen dus. Fieder, raar dat de HA het afraadt? Weet je ook waarom? Kom ik weer hoor, maar toen ik bloedende tepelkloven had, moest ik juist daarmee smeren in het ziekenhuis en het was heel fijn spul.
Sarcasme. Herken het.
pi_134975967
Ja ik had hem al gezien, dankjewel autocorrect }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_134976004
Nee geen idee. Het was op de hap, was niet mn eigen arts. Sudocreme en bepanthen mocht ik niet gebruiken op bloedende billen, hij deed helemaal afkeurend en hoofdschuddend :@ . Ik vond het sowieso een eigenwijze arts dus waarschijnlijk zei hij maar wat om mijn slecht gevoel te geven. :D Maar sinds ik zinkolie heb ontdekt gebruik ik dat alleen nog maar.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:59:24 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134976012
Nou zie ik billetjes met gras erop voor me :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')