Oeh, beter!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:01 schreef Gulara het volgende:
En lang leve de zo'n die hier belachelijk laat opkomt. Tegenwoordig worden we om 7:45 wakker. Dat is toch een stuk lekkerder dan 4:45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepanten zalf, geen sudo. Van sudo werd t hier niet beter, bepanten loste het probleem in een dag opquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:27 schreef Gulara het volgende:
Even een vraag. Pi heeft last van z'n billetjes tijdens het poepen. Billen afvegen is een drama. En ik zag net dat de huid zo kapot is dat het bloed. We smeren met sudocreme. En hij poept meestal een paar dagen veel en dan een paar dagen niet en dan herstelt het zich weer.
Maar iemand nog tips voor tegen het bloeden, want het is wel heel zielig.
Beplantenquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
MM gefeliciteerd!! Boh, 1 jaar alweer!!
LB, beterschap voor je zielige meisje
Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. MaizenaEr staat hier standaard een pakje op de commode
![]()
Met Isa gaat het goed! Ze sliep weer als een dweil vannacht () dus heb me geen zorgen gemaakt. Net afgeleverd bij her kdv. We gaan vandaag lekker het huis aan kant maken
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. MaizenaEr staat hier standaard een pakje op de commode
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |