Mooi, blij om te lezen dat je dit voor ogen had! en thanks voor het goede idee, vind het altijd wel leuk om te doenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ondanks de "ontberingen" en het weinige eten begint Charlotte best wel "stevig" te worden...![]()
[ afbeelding ]
Dat gezicht ook erbijquote:Op zondag 2 februari 2014 02:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ondanks de "ontberingen" en het weinige eten begint Charlotte best wel "stevig" te worden...![]()
[ afbeelding ]
Je moest eens weten hoe lang ik heb moeten zoeken voor ik een bruikbaar gezicht van haar had gevonden. Op de meeste CAP's heeft zij altijd wel een hand met wat te eten voor haar gezicht...quote:
Ja herkenbaar! er zijn niet zo heel veel goede caps die je kan gebruiken voor de photoshops jammer genoeg. Zat eerder bij het andere forum en daar stonden altijd best veel caps, hier doen de mensen meer van die korte gifjes erop zetten, ook heel gaaf hoor, soms echt lachen wat er voorbij van komt :-D Plus het licht niet optimaal daar nog is dus een cap is al snel weer wat donkerder. Maar gewoon geduldig zoeken, komt vanzelf wel goed dan tochquote:Op maandag 3 februari 2014 01:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang ik heb moeten zoeken voor ik een bruikbaar gezicht van haar had gevonden. Op de meeste CAP's heeft zij altijd wel een hand met wat te eten voor haar gezicht...
Jahh jôh CAP3.0 is gearriveerd, met een normaal plaatje doe je niet meer meequote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja herkenbaar! er zijn niet zo heel veel goede caps die je kan gebruiken voor de photoshops jammer genoeg. Zat eerder bij het andere forum en daar stonden altijd best veel caps, hier doen de mensen meer van die korte gifjes erop zetten, ook heel gaaf hoor, soms echt lachen wat er voorbij van komt :-D Plus het licht niet optimaal daar nog is dus een cap is al snel weer wat donkerder. Maar gewoon geduldig zoeken, komt vanzelf wel goed dan toch![]()
Ja is dan echt zoeken hoor pfffff..maar geduld schone zaak ben ik inmiddels al wel achterquote:Op maandag 3 februari 2014 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh jôh CAP3.0 is gearriveerd, met een normaal plaatje doe je niet meer mee
Ik zit nog met die kutGyazo te kloten.. maar het gaat me vast ook wel lukkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja is dan echt zoeken hoor pfffff..maar geduld schone zaak ben ik inmiddels al wel achter
Zo leuk bedacht. Moet alleen om de tekst al lachen.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
Misschien zou Harold nog wat geld kunnen verdienen als goochelaar...![]()
[ afbeelding ]
Zeker weten lukt het je hoor, ben altijd blij met je capsquote:Op maandag 3 februari 2014 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zit nog met die kutGyazo te kloten.. maar het gaat me vast ook wel lukken
Goed gedaan zeg. Respect!quote:
Die is ook goed zeg! wowquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
Misschien een gladiatorengevecht tussen Paul en Jimmy, om er wat actie in te brengen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:16 schreef DaniqueV het volgende:
En ineens zie je herkenning, broer van... offe toeval?![]()
[ afbeelding ]
Thanks en doe mijn bestquote:Op maandag 3 februari 2014 18:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed gedaan zeg. Respect!
[..]
Die is ook goed zeg! wow
Ik vind ze allemaal echt top. Danique! Knap hoor en alle anderen. Ga zo door.![]()
Jaaaaaaaa dromquote:Op maandag 3 februari 2014 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Geweldig.. ook zo'n fake die Rutte
Osvaldo weet beter? Daar ben ik het op zich wel mee eens....quote:Op maandag 3 februari 2014 18:04 schreef itsme het volgende:
Moet me even van het hart waarom dit topic zo een stomme naam heeft. Osvaldo weet beter.
Fakepics moet het zijn. Zo en na dat gezeik ga ik genieten en de fakepics bekijken,
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
Paul wil best wel een keer helpen met melken, maar dan moet er wel geïnvesteerd worden in een melkmachine...![]()
[ afbeelding ]
HAHAHA thanks voor de lach mensen!quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:16 schreef DaniqueV het volgende:
En ineens zie je herkenning, broer van... offe toeval?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |