quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kan iemand een fotoshop maken van De darkside palpatine van starwars met het hoofd van Andrea erop
Ik zag deze n de COS voorbij komen en ik vind het serieus 1 van de leukste caps die ik tot nu toe gezien heb. Hij klopt gewoon en is lekker surrealistisch. Van mij hadden er nog wel een paar keine gekke dingetjes bij gekund. Maar tof.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gelukkig beschermt Ruud de koeien...![]()
[ afbeelding ]
Bedankt... Ik heb nog even zitten stoeien om ook de koeien in de wei te krijgen maar die cap was van te slechte kwaliteit. Jammer, maar dan maar zonder...quote:Op zondag 9 maart 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag deze n de COS voorbij komen en ik vind het serieus 1 van de leukste caps die ik tot nu toe gezien heb. Hij klopt gewoon en is lekker surrealistisch. Van mij hadden er nog wel een paar keine gekke dingetjes bij gekund. Maar tof.
Heel stom maar ik krijg er een beetje een Dali achtige associatie bij.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bedankt... Ik heb nog even zitten stoeien om ook de koeien in de wei te krijgen maar die cap was van te slechte kwaliteit. Jammer, maar dan maar zonder...
quote:
Mooiquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:17 schreef Parpadelle het volgende:
Rienk,Nicoline,Lotte,Aaike en Billy verwerkt inThe little house on the prairie.Met dank aan mijn vriendinnetje Floortje die dit prachtig heeft gedaan.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |