Zo wil ik er ook wel een van Laura, Paul en Hakimquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:58 schreef Delenlill het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand even JdM als puppeteer en een aantal bewoners als poppen shoppen? Of moet ik voor verzoeken in een ander topic wezen?
Uw inspanningen worden zeer op prijs gesteld.
quote:
U vraagt, ik maakquote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef waxmask het volgende:
Kan iemand hier Paul en Hakim op shoppen? Hoef geen credits voor het idee...
[ afbeelding ]
Mooi, blij om te lezen dat je dit voor ogen had! en thanks voor het goede idee, vind het altijd wel leuk om te doenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ondanks de "ontberingen" en het weinige eten begint Charlotte best wel "stevig" te worden...![]()
[ afbeelding ]
Dat gezicht ook erbijquote:Op zondag 2 februari 2014 02:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ondanks de "ontberingen" en het weinige eten begint Charlotte best wel "stevig" te worden...![]()
[ afbeelding ]
Je moest eens weten hoe lang ik heb moeten zoeken voor ik een bruikbaar gezicht van haar had gevonden. Op de meeste CAP's heeft zij altijd wel een hand met wat te eten voor haar gezicht...quote:
Ja herkenbaar! er zijn niet zo heel veel goede caps die je kan gebruiken voor de photoshops jammer genoeg. Zat eerder bij het andere forum en daar stonden altijd best veel caps, hier doen de mensen meer van die korte gifjes erop zetten, ook heel gaaf hoor, soms echt lachen wat er voorbij van komt :-D Plus het licht niet optimaal daar nog is dus een cap is al snel weer wat donkerder. Maar gewoon geduldig zoeken, komt vanzelf wel goed dan tochquote:Op maandag 3 februari 2014 01:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang ik heb moeten zoeken voor ik een bruikbaar gezicht van haar had gevonden. Op de meeste CAP's heeft zij altijd wel een hand met wat te eten voor haar gezicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |