abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:51:56 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135016398
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 02:30 schreef Latert het volgende:

[..]

Erg vervelend allemaal inderdaad. Als ze alleen een spelletje heeft gespeeld met je gevoelens dan is het een kutwijf.
Aan de andere kant zou het kunnen dat ze wel degelijk iets voelt, maar dat het haar niet waard is om die vriendin die ze haar leven lang kent te kwetsen en te verliezen. Op zich kan ik voor dat soort loyaliteit alleen maar respect hebben, ik denk dat we zouden willen dat elke vriend zo was, hoe kut dat voor jou dan ook is op dit moment.

Uiteraard heeft in deze situatie Vriendin 1 de beste uitkomst. Haar vriendschap met vriendin 2 is minimaal geschaad en die hoeft ze alleen te troosten, terwijl haar beste vriend haar leuk vindt waardoor haar ego wordt gestreeld. Tevens wordt hij gezien als de bad guy wat het extra makkelijk maakt.
Ik denk niet dat eerstekeus meisje erbij vermeldt heeft dat ze TS verteld heeft dat het wederzijds was.
Resistance is futile.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:59:52 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135016600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 03:45 schreef genster het volgende:

[..]

Dit dus. Door eerlijk te zijn zal je altijd weer zien als verliezer uit te komen. Ik heb in ieder geval wel de ballen om het tegen ze te zeggen en natuurlijk resulteert dat in een worst-case scenario waarbij ik iedereen kwijt ben. Nu zal er wel helemaal geen redden meer aan zijn, gok ik? ..
Om eerlijk te zijn zou ik hier zeggen 'red jezelf'. Jouw beste vriendin heeft een redelijk smerig spelletje gespeeld en met succes. Ik denk dat je beste vriendin geen gevoelens voor je had, buiten gekrenkt ego want dan was de uitkomst totaal anders geweest.
Resistance is futile.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:01:57 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135016654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 04:17 schreef Latert het volgende:
Als vr 1 gewoon een kutwijf is die alleen aan haar eigen hachje denkt, dan zal je haar vast nog wel een keer zo ver kunnen krijgen om met je te zoenen of meer. Maar ik weet niet of je met zo'n persoon wel een relatie aan wil gaan.

De vraag is wat haar intenties precies zijn. Dat ze "was geschrokken en niet wist wat ze moest zeggen, maar jou niet ziet zitten" kan net zo goed bullshit zijn.
Als je de vriendschap voort weet te zetten, dan kan ik nog wel een voorspelling doen voor de toekomst. :P
Resistance is futile.
pi_135019505
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als je de vriendschap voort weet te zetten, dan kan ik nog wel een voorspelling doen voor de toekomst. :P
Er is een smerig spelletje gespeeld inderdaad. Toch ga ik de vriendschap wel weer oppakken na een tijdje. :Y

Wat is de voorspelling?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:41:18 #80
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135019590
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:38 schreef genster het volgende:

[..]

Er is een smerig spelletje gespeeld inderdaad. Toch ga ik de vriendschap wel weer oppakken na een tijdje. :Y

Wat is de voorspelling?
Ik voorspel dat als jullie vrienden zijn en jij weer een nieuwe liefde hebt, dat ze dan weer zal denken dat ze gevoelens heeft. :P .

Maar OK, zoals gezegd, ik geloof wel dat ze daadwerkelijk in de war was door de hele situatie, alleen ze heeft het bepaald niet op een goeie manier aangepakt. Ze had ofwel d'r bek moeten houden, ofwel de gevolgen accepteren en ze heeft geen van beide gedaan.
Resistance is futile.
pi_135019926
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik voorspel dat als jullie vrienden zijn en jij weer een nieuwe liefde hebt, dat ze dan weer zal denken dat ze gevoelens heeft. :P .

Maar OK, zoals gezegd, ik geloof wel dat ze daadwerkelijk in de war was door de hele situatie, alleen ze heeft het bepaald niet op een goeie manier aangepakt. Ze had ofwel d'r bek moeten houden, ofwel de gevolgen accepteren en ze heeft geen van beide gedaan.
Precies en door haar reactie heb ik amper kunnen slapen eergister. Als ze nou meteen gezegd had dat het niks ging worden dan was het ook niet zo'n goed probleem geweest. Niet echt goed aangepakt vind ik ook inderdaad. Hoe dan ook ik heb de waarheid gezegd en ben blij dat het eruit is. Ik voel me niet helemaal top door de manier waarop het nu gelopen is maar goed. Het beste voor mij is nu haar even de tijd geven en dan kijken of de vriendschap blijft of vervalt.

Ondertussen vind ik het toch wel jammer dat ik geen relatie heb gekregen, maar goed life goes on zeggen ze..
pi_135026670
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat eerstekeus meisje erbij vermeldt heeft dat ze TS verteld heeft dat het wederzijds was.
Dat betwijfel ik ook ten zeerste ja :')
pi_135033508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Latert het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik ook ten zeerste ja :')
Nee, tuurlijk heeft ze dat niet gedaan, inderdaad. :')
Ik ben alleen niet zo om dan te gaan stoken tussen hun twee door het te zeggen dus ik laat het er maar bij.
pi_135139056
Interessante topic idd. Echt balen man! Maar soms is het mss beter om je uit dit soort situaties te werken. Het vreet energie, aandacht en wekt vaak (achteraf) ijdele hoop.

Mocht je er nog mee zitten, tijdens het lezen van dit topic kwam dit nummer toevallig voorbij in m'n playlist. Toepasselijker kan haast niet. En lekker om boosheid/frustraties te luchten. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')