Al een beetje afgekickt 11letterig?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er stond ook nog ergens een specifiek Top 2000-mailadres op de website, geloof ik
Ja hoor, maar zo af en toe staat Radio 2 nog aan hier. Dat "High Five" is eigenlijk een soort Top 2000-verlengstuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Al een beetje afgekickt 11letterig?
Was ff in de war, omdat: James Avery ook overleden is onlangs. Uncle Phil uit the Fresh Princequote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zo af en toe staat Radio 2 nog aan hier. Dat "High Five" is eigenlijk een soort Top 2000-verlengstuk.
R.I.P. Phil Everly, trouwens![]()
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #2
Klopt, maar die hoort niet met muziek in de Top 2000 te staan. De Everly Brothers wél.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was ff in de war, omdat: James Avery ook overleden is onlangs. Uncle Phil uit the Fresh Prince
Ik luister meestal radio 2 behalve tussen 12 en 2. Dan luister ik Gerard Ekdom(3fm). Mis Schiffers en van eerder Van Ierselquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zo af en toe staat Radio 2 nog aan hier. Dat "High Five" is eigenlijk een soort Top 2000-verlengstuk.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar die hoort niet met muziek in de Top 2000 te staan. De Everly Brothers wél.
Gelukkig heb ik dat vóór de dood van deze man in deze topicreeks uitgelegd, niet nu pas achteraf.
Terecht stellen de diverse in-memoriams dat artiesten als The Beach Boys en The Beatles door de Everly Brothers zijn beïnvloed.
Wat luister je verder dan buiten Radio 2?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister bar weinig radio. Het vaakst nog Radio 1. Af en toe 3FM of Radio 2. Als ik muziek luister, zijn dat doorgaans (mp3) cd's. Thuis luister ik veel nieuwe muziek (via sites als 22tracks) en gewoon mp3's die ik in de computer heb staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat luister je verder dan buiten Radio 2?
22tracksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister bar weinig radio. Het vaakst nog Radio 1. Af en toe 3FM of Radio 2. Als ik muziek luister, zijn dat doorgaans (mp3) cd's. Thuis luister ik veel nieuwe muziek (via sites als 22tracks) en gewoon mp3's die ik in de computer heb staan.
22tracks is een site met allerlei nieuwe muziek in diverse genres. Het stikt natuurlijk van de blogs waar nieuwe muziek is te vinden. MUZ heeft er trouwens ook een topic voor: MUZ / Tip hier nieuwe nummers #28quote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
22tracksken ik niet. ff kijken of dat iets voor mij is. Ik download pas sinds kort maar dat is eigenlijk wat ik zelf al op cd heb omdat ik een autoradio krijg zonder cd-speler
Nooit problemen mee gehad hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jup, idee was ook al om iets met de songtekst te doen. Enige is dat je met de rechten zit en dus niet de gehele songtekst mag laten zien.
Ik zet het op de lijst, leuk.
Nee op een forum zal het anders zijn, dit is gewoon op een losse website. Wil geen gezeik met copyrightschendingen en boetes enzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad hoor.Gewoon bij verschillende sites wegplukken. Maar het kan zijn dat het nu niet meer kan... destijds wel.
Frits, ik hoop dat je er gewoon weer bij bent einde van dit jaar!Ik herken het wel, maar ik ken mezelf ook... ik kom toch weer terug en blijf hangen.
je gaat toch niet op een losse website alles neerzetten wat we hier bespreken?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee op een forum zal het anders zijn, dit is gewoon op een losse website. Wil geen gezeik met copyrightschendingen en boetes enzo.
Dat dus...quote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat toch niet op een losse website alles neerzetten wat we hier bespreken?
Je hebt toch juist de mogelijkheid om hier de songteksten en plaatjes etc neer te zetten.
Als je dat op een website zet haal je de fun helemaal uit het topic.
amenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je hebt toch juist de mogelijkheid om hier de songteksten en plaatjes etc neer te zetten.
Nee, maar het idee was dan ook om (een gedeelte van) de songtekst erbij te zetten zodat je dat naar hier kan kopiëren. Hoef je niet nóg een site te gebruiken.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik niet doen. Het op dat moment zoeken maakt ook de charme van het topic.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar het idee was dan ook om (een gedeelte van) de songtekst erbij te zetten zodat je dat naar hier kan kopiëren. Hoef je niet nóg een site te gebruiken.
kunnen we de site niet automatisch posts laten aanmaken met hoesje en songtekst op de tijd dat het nummer begint op de radio + wat standaard grappen per nummer. Dan hoeven we enkel te lezenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar het idee was dan ook om (een gedeelte van) de songtekst erbij te zetten zodat je dat naar hier kan kopiëren. Hoef je niet nóg een site te gebruiken.
Briljant ideequote:Op zondag 5 januari 2014 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kunnen we de site niet automatisch posts laten aanmaken met hoesje en songtekst op de tijd dat het nummer begint op de radio + wat standaard grappen per nummer. Dan hoeven we enkel te lezen
Ik neem aan dat het kind dan Jezus gaat heten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:16 schreef Pino112 het volgende:
Sandergod wordt vader, keiharde topshow.
Als het een zoon is wel. Het is immers de zoon van De Heer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het kind dan Jezus gaat heten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |