Tja, maarja, Anderson staat nog veel lager dan Newton, en die willen we er wel allemaal bij hebben. Ze hebben hun keuze gewoon gemaakt, klaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:37 schreef Knaller het volgende:
Wade heeft gereageerd en is er niet blij mee.
http://www.jameswade.co.u(...)remier-league-darts/
Vind het ook wel raar. Donder dan die Wes Newton eruit voor hem.
Wade staat hoger, haalde vorig jaar nog de halve finale en is gewoon beter.
jammer dat hij er niet bij isquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:37 schreef Knaller het volgende:
Wade heeft gereageerd en is er niet blij mee.
http://www.jameswade.co.u(...)remier-league-darts/
Vind het ook wel raar. Donder dan die Wes Newton eruit voor hem.
Wade staat hoger, haalde vorig jaar nog de halve finale en is gewoon beter.
Zat ik ook eerst aan te denken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:02 schreef nightfall het volgende:
Ik denk dat het een streek van de PDC is om hem eens terug te pakken, hij laat zich nogal eens van ze'n slechte kant zien op het podium en heeft nogal eens uitspraken waar ie voor op het matje moet komen of laatst nog voor geschorst is. Denk dat de PDC hem op deze manier op ze'n nummers wil zetten
Maar ook Sky heeft hem geen wilcard gegeven, al zullen die wildcards wellicht ook wel in overleg met de PDC gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:02 schreef nightfall het volgende:
Ik denk dat het een streek van de PDC is om hem eens terug te pakken, hij laat zich nogal eens van ze'n slechte kant zien op het podium en heeft nogal eens uitspraken waar ie voor op het matje moet komen of laatst nog voor geschorst is. Denk dat de PDC hem op deze manier op ze'n nummers wil zetten
Bij alle andere toernooien bij de PDC zijn de criteria toch ook duidelijk. Dit is het enige afwijkende toernooi waarbij populariteit zwaarder kan wegen dan prestaties.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:45 schreef Monolith het volgende:
Het systeem is natuurlijk sowieso wat vreemd omdat het afgezien van de eerste vier volkomen arbitrair is. Bij andere sporten zijn er meestal vastgestelde criteria.
Maar uiteindelijk gaan negen van de top10 spelers de PL spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij alle andere toernooien bij de PDC zijn de criteria toch ook duidelijk. Dit is het enige afwijkende toernooi waarbij populariteit zwaarder kan wegen dan prestaties.
Het ging mij er inderdaad om dat 60% wildcards is. Als er nou twee aanwijsplekken waren, dan kon ik het nog begrijpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij alle andere toernooien bij de PDC zijn de criteria toch ook duidelijk. Dit is het enige afwijkende toernooi waarbij populariteit zwaarder kan wegen dan prestaties.
En ook in andere sporten zijn er wildcards. Hoewel dat dan meestal niet 60% van het deelnemersveld betreft
Ja. Al merk je wel dat met de toernooien er veel 'voetbalpubliek' lijkt te zitten. Die Engelsen/Schotten kunnen een goed sfeertje maken. In Duitsland is darten nog in opkomst, daarom proberen ze met Euro Tourtjes mensen daarheen te lokken. Daar kan je iig wel een groter bereik hebben met het darten gezien de inwoners. In Nederland zullen de zalen wel vol kunnen zitten (Veldhoven zat wel aardig vol met de Euro Tours), maar dan heb je een tam sfeertje denk ik. In Nederland zie ik ook niet een volle zaal komen op de donderdagavond.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Caland het volgende:
Staat het eigenlijk vast dat die PL avondjes op het eiland gespeeld moeten worden? Doen toch altijd wel wat Nederlanders mee, zou leuk zijn als hier ook een keer dat circus langskomt.
Al vind ik de sfeer in Nederland (en vooral Duitsland) bij de grotere toernooien eigenlijk maar een beetje treurig
Het is dan ook een exhibitietoernooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ging mij er inderdaad om dat 60% wildcards is. Als er nou twee aanwijsplekken waren, dan kon ik het nog begrijpen.
Het draait natuurlijk ook meer om de kijkcijfers en bezoekersaantallen dan puur om de beste darters.
Is te vrolijk voor ons, wij doen alleen fluiten en scheldenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:53 schreef hafcfan het volgende:
In Duitsland leeft t ook en ze zingen ook al redelijk veel, maar in Nederland zal t nooit lukken denk ik.
Bij de Zuiderduin Masters zat het vol.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef LuckyLuQ het volgende:
Dan kan de BDO hier beter een toernooitje organiseren, daar moet je tijdens de wedstrijden stil zijn toch
Alhoewel er dan waarschijnlijk maar 10 man in de zaal zit..
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:40 schreef clavier het volgende:
[..]
Bij de Zuiderduin Masters zat het vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |