hete boy 21cm?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef Paul het volgende:
wies dit nou weer
twitter:heteboy21cm twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:52:39@paulinthedark @Roda_thimo @DuBlanqeBogarde hoi paul reageer retweet
Ajacied voor Modquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Om de toernooien WK & Premier League overzichtelijk te houden alvast een topic voor de PL
SPT / [Darts] Premier League #1 Vanaf 6 februari weken van genot
Daar verder over de PL dus
Zou ie misschien zelf niet willen/kunnen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou best eens willen weten waarom ze Wade hebben overgeslagen.
Newtonquote:
Meteen even een klacht sturenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Om de toernooien WK & Premier League overzichtelijk te houden alvast een topic voor de PL
SPT / [Darts] Premier League #1 Vanaf 6 februari weken van genot
Daar verder over de PL dus
uitlokking, reportedquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Post die image anders nog 36 keer.
Wat houd je dan tegen? Zoek het dichtstbijzijnde kroeg, ga op die dartvereniging en gooien maar. Darten is echt geen duur spelletje, tenzij je misschien elke avond lazarus thuis komt van alle sterke drankquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:37 schreef Zinedinho het volgende:
Fucking 3 ton voor het gooien van wat pijltjes. Ik moest ook darter worden
Ja is dat zo? Wilde er nog naar kijken maar toen waren ze al wegquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef Gramulanion het volgende:
Toevallig dat de 'kk gek' tweets en de laatste tweet allebei via twitter for iPhone verstuurd werden.
Ik heb 4x 180 gegooid in m'n levenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat houd je dan tegen? Zoek het dichtstbijzijnde kroeg, ga op die dartvereniging en gooien maar. Darten is echt geen duur spelletje, tenzij je misschien elke avond lazarus thuis komt van alle sterke drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |