Stiekem toch mooiquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er nou voldoende animo is kan er nog eens gekeken worden naar een FOK!Radio 2.0.
Mijn iPod staat ingelogd op Twitter en vanaf het moment dat ik werd genoemd hield die niet meer op met riedelen
Ik werd ook meerdere malen genoemd tijdens de Zuiderduin Masters, maar dat wordt alleen op TV Noord-Holland uitgezonden, dus relatief weinig kijkers. Dit is toch wel de 'kroon' op mijn 'werk' want ik volg Jacques al van toen hij nog met Leo Oldenburger op Sport1 zat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stiekem toch mooi. Dat die mensen het toch waarderen dat je zo actief bezig bent
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ RadioDat waren de goede tijden.
Ik ken je nu van TV. Maar je werd toch genoemd omdat je Twitterman was?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik werd ook meerdere malen genoemd tijdens de Zuiderduin Masters, maar dat wordt alleen op TV Noord-Holland uitgezonden, dus relatief weinig kijkers. Dit is toch wel de 'kroon' op mijn 'werk' want ik volg Jacques al van toen hij nog met Leo Oldenburger op Sport1 zat.
Ik voel me in ieder geval zeer vereerd en leuk dat er ook hier op FOK! mensen zijn die me dan 'kennen'
DOEN!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er nou voldoende animo is kan er nog eens gekeken worden naar een FOK!Radio 2.0.
Mijn iPod staat ingelogd op Twitter en vanaf het moment dat ik werd genoemd hield die niet meer op met riedelen
Ik tweet altijd mee als er darts is, daarom werd ik genoemd als trouwe dartsfanquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ken je nu van TV. Maar je werd toch genoemd omdat je Twitterman was?
Ah. en je Twittert is ook djkoelkast. Ik snap em.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik tweet altijd mee als er darts is, daarom werd ik genoemd als trouwe dartsfan
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |