abonnement Unibet Coolblue
pi_135004616
In de promo van Tygo op de site zegt hij: "bla nla bla als je de mol bent" en hij zegt eenendezeldse Zin die ex-mol Dennis ook Zei
pi_135004824
De titel van de aflevering was schijnbeweging. In het laatste shot van de lampenwinkel zie je dat 2 handen een schijnbeweging maken met een zaklamp. Die handen zijn van Susan Visser. Samen met andere theorieën zou zij wel eens de mol kunnen zijn. Ze is per slot van rekening actrice.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 2 januari 2014 @ 22:36:56 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_135005104
Henry V is ook een toneelstuk van Shakespeare ;)
-Freek werkt mee aan shakespeare in concert.
-Tygo speelt de hoofdrol in een stuk van shakespeare.
-Susan heeft een rol in een stuk van shakespeare.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:37:39 #54
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_135005142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:28 schreef amaranta het volgende:
In de promo van Tygo op de site zegt hij: "bla nla bla als je de mol bent" en hij zegt eenendezeldse Zin die ex-mol Dennis ook Zei
Duidelijk
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 22:40:23 #55
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_135005293
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:31 schreef AFTERNOOB het volgende:
De titel van de aflevering was schijnbeweging. In het laatste shot van de lampenwinkel zie je dat 2 handen een schijnbeweging maken met een zaklamp. Die handen zijn van Susan Visser. Samen met andere theorieën zou zij wel eens de mol kunnen zijn. Ze is per slot van rekening actrice.
Nou, dat zou best wel eens kunnen! Maar ja, we zullen er even op moeten wachten.
pi_135005398
Misschien wil Tygo wel dat je hem verdenkt. De zovelste kandidaat die de mol speelt.
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:53:15 #57
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_135005973
Is dit iets waard? Of is dat een misleiding van het programma? Of wonen ze allemaal in deze drie plaatsen?
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:57:22 #58
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_135006245
quote:
3s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef Halveprijs het volgende:
Is dit iets waard? Of is dat een misleiding van het programma? Of wonen ze allemaal in deze drie plaatsen?
[ afbeelding ]
Wellicht laten ze enkel de bovenste 3 opties zien?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_135006314
Toen Aaf en Freek besloten een hotelkamer te delen en Aaf het had over de koffer van Freek, zei ze letterlijk: "Ik ben de mol"
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:58:26 #60
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_135006317
Iemand de app al geinstalleerd toen de vragen voor aflevering 2 en 3 per ongeluk beschikbaar waren? De AVRO geeft aan dat deze test-informatie bevatte maar daar ben ik niet zo zeker van, ben benieuwd wat daar uit bleek...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:01:25 #61
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_135006485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Iemand de app al geinstalleerd toen de vragen voor aflevering 2 en 3 per ongeluk beschikbaar waren? De AVRO geeft aan dat deze test-informatie bevatte maar daar ben ik niet zo zeker van, ben benieuwd wat daar uit bleek...
Één vraag was iets over wie een berg als eerste bereikt. Maar volgens mij waren er geen antwoordmogelijkheden. Heb het niet goed bekeken eigenlijk op dat moment :@ Maar het zag er niet uit als bladiebla-testinfo.
pi_135006755
De titel van de aflevering is "Schijnbeweging" en inderdaad, tijdens het seinen maakt een kandidaat een beweging. Dit is te zien nadat Freek zegt: "en of er nu iets gebeurt...". Dan komt er een zaklamp in beeld, vastgehouden door een mannenhand met trouwring, die M O L (in spiegelbeeld) spelt. Dit kan niet anders dan de hand van Jan-Willem zijn (witte lamp, Maurice ligt eruit en Owen draagt geen ring).
Even later wordt dit vermoeden bevestigt als Jan-Willem zegt: "ik heb mezelf kenbaar gemaakt".

Duidelijker kan het wat mij betreft niet :)
pi_135006921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:06 schreef Funkymunkey het volgende:
De titel van de aflevering is "Schijnbeweging" en inderdaad, tijdens het seinen maakt een kandidaat een beweging. Dit is te zien nadat Freek zegt: "en of er nu iets gebeurt...". Dan komt er een zaklamp in beeld, vastgehouden door een mannenhand met trouwring, die M O L (in spiegelbeeld) spelt. Dit kan niet anders dan de hand van Jan-Willem zijn (witte lamp, Maurice ligt eruit en Owen draagt geen ring).
Even later wordt dit vermoeden bevestigt als Jan-Willem zegt: "ik heb mezelf kenbaar gemaakt".

Duidelijker kan het wat mij betreft niet :)
Die is goed. Ff tergugkijken
pi_135007399
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:06 schreef Funkymunkey het volgende:
De titel van de aflevering is "Schijnbeweging" en inderdaad, tijdens het seinen maakt een kandidaat een beweging. Dit is te zien nadat Freek zegt: "en of er nu iets gebeurt...". Dan komt er een zaklamp in beeld, vastgehouden door een mannenhand met trouwring, die M O L (in spiegelbeeld) spelt. Dit kan niet anders dan de hand van Jan-Willem zijn (witte lamp, Maurice ligt eruit en Owen draagt geen ring).
Even later wordt dit vermoeden bevestigt als Jan-Willem zegt: "ik heb mezelf kenbaar gemaakt".

Duidelijker kan het wat mij betreft niet :)
Hij's fijn ja ^O^ Vanaf ± 42:33
pi_135007428
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef Ooi86 het volgende:
Okee, mij is het volgende oogevallen:
- duidelijke reflectie in het rode scherm van Daphne van Tygo
- henry v kenteken
Die reflectie betekent volgens mij niets, die is er constant, ook als er geen groen/rood scherm wordt getoond. Tygo zit gewoon op de goede plek.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_135007911
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:06 schreef Funkymunkey het volgende:
De titel van de aflevering is "Schijnbeweging" en inderdaad, tijdens het seinen maakt een kandidaat een beweging. Dit is te zien nadat Freek zegt: "en of er nu iets gebeurt...". Dan komt er een zaklamp in beeld, vastgehouden door een mannenhand met trouwring, die M O L (in spiegelbeeld) spelt. Dit kan niet anders dan de hand van Jan-Willem zijn (witte lamp, Maurice ligt eruit en Owen draagt geen ring).
Even later wordt dit vermoeden bevestigt als Jan-Willem zegt: "ik heb mezelf kenbaar gemaakt".

Duidelijker kan het wat mij betreft niet :)
Ik zie het niet, kan er een screenshot van gemaakt worden?
pi_135008169
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:30 schreef zwerty het volgende:

[..]

Ik zie het niet, kan er een screenshot van gemaakt worden?
Het is niet extreem duidelijk, maar hier is de hand te zien met de ring.



Op tv kon je rechts van de lamp zelfs nog vaag de kin en nek van een vrouw zien.
pi_135008926
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:36 schreef Funkymunkey het volgende:

[..]

Het is niet extreem duidelijk, maar hier is de hand te zien met de ring.

[ afbeelding ]

Op tv kon je rechts van de lamp zelfs nog vaag de kin en nek van een vrouw zien.
Oh oke, bedankt. Een O zie ik er wel in maar die L en M kan ik niet plaatsen eerlijk gezegd ..
pi_135008953
Ik zie het duidelijk. Dit is ook wel echt iets dat slechts voor de kijker te zien is.... met voorbedachten rade zeg maar. Aan de andere kant weet de productie ook dat velen deze aflevering beeld voor beeld terugkijken op zoek naar dit soort hints, en dan ligt deze wel (te) erg voor de hand om dit al zo snel weg te geven zeg maar...
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:56:07 #70
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_135009044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:
3s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef Halveprijs het volgende:
Is dit iets waard? Of is dat een misleiding van het programma? Of wonen ze allemaal in deze drie plaatsen?
[ afbeelding ]

Wellicht laten ze enkel de bovenste 3 opties zien?
Nee hoor. Zie 08:38.
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:58:08 #71
302853 themole
graaft totaal door.
pi_135009147
Daphne lijkt er slecht voor te staan als mol, maar vliegt er niet uit => schijnbeweging?
Niet altijd serieus
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:12:41 #72
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_135009724
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik gok dat volgende week iedereen een brief naar zichzelf stuurt. Je zag er dus drie van de negen.
In de aflevering topic/draadje heeft iemand een screenshot gemaakt van 2 enveloppen met Susan Visser erop (eentje zoals hierboven, haast zeker door een medekandidaat geschreven, en eentje met haar volledige naam erop).

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de kandidaten een brief moeten posten aan een (willekeurige) medekandidaat, waarvan zij denken dat die nog aanwezig is in aflevering 9 (geld in de pot, als de kandidaat er daadwerkelijk nog inzit).

Denk niet dat we hieruit kunnen concluderen dat de betreffende kandidaten er allemaal dan nog inzitten of er dan allemaal al uit liggen (al is dat laatste logischer, aangezien ze je dan expres op een dwaalspoor zetten). Kan me herinneren dat de Spanje leader voor seizoen 12 achteraf ook al liet zien wie er nog inzat voor het kaartspel (marit = zwart, hade = rood).

Zou wel ironisch zijn als straks juist ABC als enige vrouw in de finale zit :') Trouwens, Jennifer doet me erg denken aan Anna Drijver (dezelfde gedrevenheid), heb haar dan ook volledig uitgesloten als mol.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_135010766
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:53 schreef zwerty het volgende:

[..]

Oh oke, bedankt. Een O zie ik er wel in maar die L en M kan ik niet plaatsen eerlijk gezegd ..
Ik heb er speciaal voor jou een gifje van gemaakt.

http://www.freebits.nl/images/702widm_schijnbeweging.gif

M O L wordt dus in spiegelbeeld geschreven
pi_135010796
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:41 schreef Funkymunkey het volgende:

[..]

Ik heb er speciaal voor jou een gifje van gemaakt.

http://www.freebits.nl/images/702widm_schijnbeweging.gif

M O L wordt dus in spiegelbeeld geschreven
Wow, dan is ie wel heel duidelijk. Op de een of andere manier zag ik hem net echt niet.
Bedankt voor de moeite!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:29:22 #75
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_135011876
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:41 schreef Funkymunkey het volgende:

[..]

Ik heb er speciaal voor jou een gifje van gemaakt.

http://www.freebits.nl/images/702widm_schijnbeweging.gif

M O L wordt dus in spiegelbeeld geschreven
Dus het is nu duidelijk dat Jan-Willem Roodbeen de mol is?

Ben benieuwd! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')