Aangepastquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
De titel zegt helemaal niet genoeg. Wil je dat we hier mannenarmbanden gaan posten? Waarom begin je zelf dan niet? Heb je misschien een vraag? Wil je een mening hebben?
Primaquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:46 schreef mootie het volgende:
De titel vraagt om armbanden/ringen voor mooie mannen.
Mogen dat eventueel ook vrouwenringen zijn?
Jammer dat nog niemand serieus antwoord geeft. Geef lekker je eigen meningquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:54 schreef maily het volgende:
Ze moeten mooi zijn...
dat is erg persoonlijk he?
Neehee, zie tt, ze moeten voor mooie mannen zijn!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:54 schreef maily het volgende:
Ze moeten mooi zijn...
dat is erg persoonlijk he?
Dacaya.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:57 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Jammer dat nog niemand serieus antwoord geeft. Geef lekker je eigen mening
Goud is echt pauper jaquote:
goud misschien niet, zegelringen wel, dat kan wat mij betreft echt in de tachtiger jaren blijven.quote:
lolquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:45 schreef WRH het volgende:
[..]
goud misschien niet, zegelringen wel, dat kan wat mij betreft echt in de tachtiger jaren blijven.
als je daar nog steeds mee rondloopt en dan met name dit spul, dus in dat lekker echt gele 'goud' dan heb je echt onder een steen gelegen qua smaak.
Nee, wij mogen aangeven wat wij mooi vinden ... en TS is pleitos .....quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
lol
het was ook maar een voorbeeld, ik dacht misschien geeft TS dan wat meer informatie over wat ze wilt
ja indd, jammer dat niemand gewoon zegt wat die mooi vindt..quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:00 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, wij mogen aangeven wat wij mooi vinden ... en TS is pleitos .....
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja indd, jammer dat niemand gewoon zegt wat die mooi vindt..
wat vind je van dat goudquote:
Dat zijn dan ook tegelringen, een zegelring met familiewapen (en bijbehorende eeuwenoude familiehistorie) kan prima.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:45 schreef WRH het volgende:
goud misschien niet, zegelringen wel, dat kan wat mij betreft echt in de tachtiger jaren blijven.
als je daar nog steeds mee rondloopt en dan met name dit spul, dus in dat lekker echt gele 'goud' dan heb je echt onder een steen gelegen qua smaak.
niet gierig zijn he,het is je manquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:40 schreef ClaudeFiolle het volgende:
De titel zegt genoeg.
Mijn man houdt van armbanden en ringen, maar het moet een beetje mannelijk blijven.
Weten jullie mooie (betaalbare) merken die mannelijk, maar ook mooi zijn?
Ik vind Buddha to Buddha erg mooi maar daar heeft hij al een armband en een ring van en ik vind het persoonlijk erg duur..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |