Dat komt wel goed.quote:
Ja joh, vooral dingen die ik op FB tegen je zeg op fok zeggenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali kan er niet tegen als ik jou "", "
" of "
" stuur, blijkbaar.
Ik vind dat ik het zelf mag weten.
Haarlemquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je woont.
Ze weet dat ik haar niet hoef, net als de rest van de meisjes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een oogje op jou en kan ze er niet zo goed tegen als je met andere meisjes flirt.
Kaneelkleurquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.
Ik ga denk ik een shirt laten drukken met "kaneel is liefde, kaneel is leven".
Twijfel alleen nog over de kleur.
I seequote:
quote:
Wel doen hequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het maar in de praktijk uit vanaf morgen.
dat zeg ik ook elke keer na het zuipen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EPIC
Mooiste nacht van mijn leven?
Ik heb geen druppel alcohol gehadquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zeg ik ook elke keer na het zuipen.
tot dat gevoel weg gaat en ik weer zo'n nacht nodig heb
Jeetje VA. Mysterieusquote:
Ik zie nu pas dat je keijong bent. Laat maar.quote:
En de letters dan?quote:
wat danquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel alcohol gehad
Tjacka natuurlijk.quote:
Oh. Ik maak dus nog kans. If you knoe what I meanquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze weet dat ik haar niet hoef, net als de rest van de meisjes.
Nee, jij ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Ik maak dus nog kans. If you knoe what I mean![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |