Leuk cafe?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die jongen of op mij?
[..]
Geen idee. Tips?
Thank you sirquote:
Jaar kon niet beter beginnen. kuch kuch.quote:
Geen goed begin?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaar kon niet beter beginnen. kuch kuch.
Heb je leuke avond gehad?
Logisch dat je pener gerimpeld is, zeker niet actief mee bezig geweest gezien je met domme ideeën aan komt zetten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
Eerst eten bij een goede Italiaan.
Na afloop samen Broke Back Mountain kijken op zijn kamer Etsu, of is dat weer te cliché?
Ben je op oudejaarsavond teruggevlogen naar London?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen goed begin?
Nee, geen bijzondere avond hier. Teruggevlogen naar London, spullen deels uitgepakt. Morgen werken
Is wel zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Logisch dat je pener gerimpeld is, zeker niet actief mee bezig geweest gezien je met domme ideeën aan komt zetten.
afgewezen voor wat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je op oudejaarsavond teruggevlogen naar London?![]()
Afgewezeneerste dag van het jaar begint goed dus
Ik heb geen zusje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel zo.
Mijn laatste nuttige daad was je moeder zwanger maken van je zusje.
Ze had gewoon na jou moeten stoppen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je op oudejaarsavond teruggevlogen naar London?![]()
Afgewezeneerste dag van het jaar begint goed dus
Overigens is mijn pener niet gerimpeld maar in topconditie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Logisch dat je pener gerimpeld is, zeker niet actief mee bezig geweest gezien je met domme ideeën aan komt zetten.
door wat eigenlijkquote:
Jup. Erg zuur maar goed. Life goes onquote:
Nee, bedanktquote:
Bel me maar schatje ik lig ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
Zo, ik lig in bed, er ontbreekt wel iets of iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |