We hebben je niet gemist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:39 schreef Paul het volgende:
pest mij niet, ik heb er zo'n lange ban opzitten
Je moet hem op pics van zijn eten vragen, dan kan je echt genieten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Nou Johannes, GGMM is erbij dus de kwaliteit gaat weer naar omhoog.
Waar maak je je druk om zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Ohja er staat een Nederlander in een finale.
Als ik dat doe reageert hij niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet hem op pics van zijn eten vragen, dan kan je echt genieten.
Op mij wel, maar ik mag helaas geen dm's openbaar maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Als ik dat doe reageert hij niet..
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je ook die reactie naar t publiek
Heracles staat nooit in een finale.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Ohja er staat een Nederlander in een finale.
quote:
GGMM bij deze.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet hem op pics van zijn eten vragen, dan kan je echt genieten.
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
GGMM heb jij voor het darten begint misschien plaatjes van jouw eten?
Doet 'ie onopvallend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:43 schreef Inca het volgende:
Waarom gooit Co Stompe eigenlijk niet meer?
En ik doop de eerste patatjes in de Mayo aan de lepel, zodat ik geen Mayonaise verspil.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een fijnproever zie ik. Mayo uit een pot ipv uit een knijpfles.
Tis frietquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik doop de eerste patatjes in de Mayo aan de lepel, zodat ik geen Mayonaise verspil.
Volgens mij deed ie een stapje terug (of was dat Scholten?). Op die grote toernooien zie je 'm amper, voortijdig eruit.quote:
Wel echte mayo hoop ik en geen fritessaus?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een fijnproever zie ik. Mayo uit een pot ipv uit een knijpfles.
Duh.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel echte mayo hoop ik en geen fritessaus?
Meer voor mannen vrouwenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Theereclame voor een dartswedstrijd
okquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ie een stapje terug (of was dat Scholten?). Op die grote toernooien zie je 'm amper, voortijdig eruit.
Je hoeft geeneens tags te gebruiken om joeptjoepfilmpjes te plaatsen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Per ongeluk in [IMG] tags gedaan.
Is dat zo? Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft geeneens tags te gebruiken om joeptjoepfilmpjes te plaatsen.
ik las tjaptjoepquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft geeneens tags te gebruiken om joeptjoepfilmpjes te plaatsen.
Dit is topsport.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat de fuck. Bij voetbal wordt er nog minder geluld.
Kolere.... Meer tieten dan.quote:
Lange voorbeschouwing van RTLquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitzending Sky begint om 21:00 en die beschouwen een kleine 10 á 15 minuten voor.
Zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doel je op de patatboer in Leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |