bakken en douchen is dan ook een lastige combinatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:34 schreef Trollscience het volgende:
godverdomm,e ik viel bijna flauw in de doucheheb allles uit moeten zetten en gaan zitten en in bed liggen
16jarigen aan de pillenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand me helpen?. Heb sinds die pil niet kunnen slape.n maar ik ben zo moe. Ik zie steeds gekke dingen en als ik m'n ogen dicht doe zie ik zo'n rode waas en freaky hallucinatie shit.
Ik word er kk gek van ik wil gewoon slapen
moira me sgatter hetzelfdequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Moira. het volgende:
Lieve stonersGelukkig nieuwjaar allemaal
![]()
Dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
veel en gezond eten helpt veel. en joints roken.
Dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee. Ik heb over het algemeen weinig last van de downer kant. Sowieso niet zo druk maken over hoe lang het wel of niet duurt
Dat je nog meer dode cavia's in je gezicht getuft krijgt schatjequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Moira. het volgende:
![]()
Beter nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je nog meer dode cavia's in je gezicht getuft krijgt schatje(
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je nog meer dode cavia's in je gezicht getuft krijgt schatje
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wil ik in een kleermakerszit gaan zitten, geef ik mezelf een 'hakje' in mijn zak.
Kensjur, dat doet tering veel pijn
Glukjens niewenjhar hor, hallonsquote:
Geen rare kleuren meer enzo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Wooooow ik voel me nu gewoon weer super goed
wit nog nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Glukjens niewenjhar hor, hallons
Wanneer ben je weer in Grunn ? Effe weer smoke en chille
Misschien dat het wat langer nodig had omdat je lichaam er niet aan is gewend. Is natuurlijk een vreemde stof welke afgebroken moet worden, als je daar geen gewenning voor hebt opgebouwd kan ik me voorstellen dat het wat langer duurt voordat alles weg is. In ieder geval goed dat het nu weg is, al heb ik wel eens gelezen dat zo nu en dan alsnog effecten op kunnen treden. Na een paar week zou dit over moeten zijn.quote:
Hoe kut dat ik me gisteren voelde, zo goed voel ik me nuquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat het wat langer nodig had omdat je lichaam er niet aan is gewend. Is natuurlijk een vreemde stof welke afgebroken moet worden, als je daar geen gewenning voor hebt opgebouwd kan ik me voorstellen dat het wat langer duurt voordat alles weg is. In ieder geval goed dat het nu weg is, al heb ik wel eens gelezen dat zo nu en dan alsnog effecten op kunnen treden. Na een paar week zou dit over moeten zijn.
Joints roken echt niet hoor. x)quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
veel en gezond eten helpt veel. en joints roken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Fruit en sapjes en tosti en pizza en taart en broodjes kroket en hamburgers!
Jij ook Moirquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Moira. het volgende:
![]()
Same negerinnetje van mequote:Op donderdag 2 januari 2014 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Tevens nog een gelukkig nieuwjaar teefjes.
Erkenning.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe kut dat ik me gisteren voelde, zo goed voel ik me nu![]()
Ook wel te danken aan sardu en uns
Hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Erkenning.![]()
![]()
Die Uns kan ook wel prima towerbridgen met zijn nieuwe kapsel.![]()
Succes. Misschien kom ik je daar nog wel een keer tegen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:19 schreef Unscrewed het volgende:
Zo naar de jumbo... contract samen met leider invullen... bleh geen zin in x)
Kan ik zelf ook wel...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Tevens nog een gelukkig nieuwjaar teefjes.
Jullie ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Moira. het volgende:
![]()
Bijbaan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:19 schreef Unscrewed het volgende:
Zo naar de jumbo... contract samen met leider invullen... bleh geen zin in x)
Kan ik zelf ook wel...
Echt hè, mannenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter nietKan godverdomme gasmaskers gaan aanschaffen bij die jongen
Het ging hier over pufjes, niet over schijtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Alsof jullie vrouwen bloemetjes schijten!
ik kom niet zo verquote:
met extreem grote moeite en voorhuid rekken kan ik met het puntje van mijn tong mijn voorhuid stimulerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kom niet zo verik bedoel ik kom wel ver ik kan in mijn eigen mond spuiten maar ik kan niet zover buigen dat ik mezelf kan likken
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef Studeur het volgende:
Als ik meer dan 700 euro loon krijg koop ik zo'n kussen (200 euro):
[ afbeelding ]
die dingen zijn zo fucking geweldigafgelopen zaterdag een feestje waar ze een hele ruimte hadden volgebouwd met 50 van die dingen, nog nooit zo lekker gelegen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:54 schreef Trollscience het volgende:
mijn voorhuid lukt makkelijk maar dat is niet pijpen
Ik merk dat het je echt dwars zit. Zoek werk met regelmatige tijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:55 schreef Studeur het volgende:
ik word echt helemaal gestoord. hele dag keihard gevochten tegen de moeheid, ga ik om 10 uur in bed liggen kan ik gewoon niet slapen en krijg energie voor 10. moet eigenlijk werken morgenochtend maar ik meld me ziek anders gaat t echt heel slecht voor me zijn, afgelopen nacht ook maar 6 uur geslapen. ik dacht ik ga er vroeg in en maak een goeie nacht, nou mooi niet dus.
Denk dat het gecombineerd wordt met de ONZ-meetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:20 schreef Trollscience het volgende:
ama hoe zit t met de meet? hoe/waar/wanneer etc.
Oh oke, dat wist ik niet. Ophouden is toch niet fijn?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het ging hier over pufjes, niet over schijtenik puf nooit in andermans bijzijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |