Is dit nu Nodig Daley?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Kennelijk was dat om Nodig belachelijk te maken voor het doen alsof hij dronken was.
Hoi Nodig, we kennen elkaar al
Aangenaamquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Kennelijk was dat om Nodig belachelijk te maken voor het doen alsof hij dronken was.
Hoi Nodig, we kennen elkaar al
En tegen mij liep je zo homofoob te doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Never say never!!!! Vashta Nerada!!
Hij vroeg eromquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij had toen ruzie met hamerhaaitje ;s
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En tegen mij liep je zo homofoob te doen![]()
Kans verkeken Toto
Aangenaamquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En tegen mij liep je zo homofoob te doen![]()
Kans verkeken Toto
Ik heb mijn hoogtepunten buiten dit forum :Squote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Rodawa het volgende:
JNG was sowieso een prima subforum. Mijn tijd daar was één van mijn persoonlijke hoogtepunten op dit forum.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoogtepunten buiten dit forum :S
Ja oké, ik bedoel nu enkel de hoogtepunten binnen het forum.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoogtepunten buiten dit forum :S
vieserick ;squote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja oké, ik bedoel nu enkel de hoogtepunten binnen het forum.
EXA was beter joh.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Rodawa het volgende:
JNG was sowieso een prima subforum. Mijn tijd daar was één van mijn persoonlijke hoogtepunten op dit forum.
In de top 3 staan van de dagcijfers natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja oké, ik bedoel nu enkel de hoogtepunten binnen het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |