quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ex-en van elkaar. Het werkte niet. Hij bleef maar opdringen dat hij top was en ik bottom, en dat is geen goeie basis voor een relatie. Dus heb ik het uitgemaakt.
Je kan moeilijk allebei bottom liggen, iemand moet de dominante zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ex-en van elkaar. Het werkte niet. Hij bleef maar opdringen dat hij top was en ik bottom, en dat is geen goeie basis voor een relatie. Dus heb ik het uitgemaakt.
Iemand moet de vrouw zijn toch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kan moeilijk allebei bottom liggen, iemand moet de dominante zijn.
Damn. Ik wist niet dat rez zo opstandig wasquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
rez is rebels.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Damn. Ik wist niet dat rez zo opstandig was
Volgens mij was jij degene die zo op drang.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent zelf degene.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die zo op drang.
Nee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Spatieloos, voor al uw relatieadviezenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
kan nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze samen naar Las Vegas zijn om met elkaar te trouwen.
Altijd een flesje water meenemen voor een nat kutje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Spatieloos, voor al uw relatieadviezen
100% succes gegarandeerdquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altijd een flesje water meenemen voor een nat kutje.
Doet me denken aan mijn eerste rijles van papaquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altijd een flesje water meenemen voor een nat kutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |