Ze worden hem wel zat, maar of ze van hem af willen weet ik niet. Want hij is wel heel handig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt nu misschien nog wel schattig gevonden. Maar als hij over een week nog steeds elke dag jankt dan zullen ze op een gegeven moment toch van hem af willen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat proefverlof van Volkert eigenlijk...
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen mensen die ik niet leuk vind. die boerende boer en charlotte met haar mitrailleur geluid als ze praat.
itsmequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen. Nou misschien die Rienk. Hebben jullie al iemand die je wel of niet leuk vind?
Ben je al verder dan ik, weet nog niet eens wie wie is, nog maar weinig tijd gehad om te streamen. Vanavond gaat ook niet echt lukken denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er is daar geen man die ik fysiek aantrekkelijk vind; alhoewel Peter eigenlijk best een leuke vent is. De vrouwen houd ik nog niet goed uit elkaar. Van de mannen lijkt Hakim me wel aardig, verder ben ik nog niet.
Tis een 3e rangs acteur. Vanmorgen brak hij een tak met zn knie, wat een theater!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Gert het volgende:
Die Rienk lult wel dom zeg, maar hij brengt het met een betweterige air alsof hij wel door heeft hoe de wereld in elkaar zit. Ik zou heel snel ruzie met hem krijgen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat proefverlof van Volkert eigenlijk...
dat je t even weetquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus een altruïtisch persoon is karakterloos?
gewoon aanhakenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef Dotteke het volgende:
ZO wat gaan jullie snel, heel wat topics om terug te lezen is niet meer te doen ha ha!!
Sterkte met je tijd indelen het komende jaar!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef itsme het volgende:
[..]Ik moet echt even kijken wie wie is maar dat komt wel. Ik heb net toch maar die 2 cent betaald zodat ik ook streams kan kijken. Eigenlijk alleen al omdat fok zo fokking leuk is. En Gertje!
Misschien helpt het als je vanaf de 6e ook even naar de uitzendingen kijkt. Via de streams is het ook helemaal niet zo makkelijk om mensen goed te leren herkennen; vaak is het donker en praten ze allemaal door elkaar heen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al verder dan ik, weet nog niet eens wie wie is, nog maar weinig tijd gehad om te streamen. Vanavond gaat ook niet echt lukken denk ik.
Wel jammer zo mis je het beging!
Deed-ie alsof hij een boom doormidden brak?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis een 3e rangs acteur. Vanmorgen brak hij een tak met zn knie, wat een theater!
ik vind het nu al een tijdvreterquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Sterkte met je tijd indelen het komende jaar!
Eek. Arrogante kwal of onzeker baasje? Time will tell.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Giorgo is uiterst aantrekkelijk. Vindt hij zelf. In z'n bio staat ook dat hij een hekel heeft aan lelijke mensen.
Hoi, leuk dat je er ook weer bij bent.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik moet echt even kijken wie wie is maar dat komt wel. Ik heb net toch maar die 2 cent betaald zodat ik ook streams kan kijken. Eigenlijk alleen al omdat fok zo fokking leuk is. En Gertje!
ja, armen hoog in de lucht, rondje huppelen, ik dacht nog beetje overdreven om zo te juichen alsof je het winnende doelpunt op het wk hebt gescoord, maar toen begon hij te jammeren 'au au, dat was dom'.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Deed-ie alsof hij een boom doormidden brak?
Precies maar ach Huub was niet lelijk maar ook niet lekker en hij maakte de show dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
itsme![]()
Ik had hooguit 1 lekkere man verwacht in Utopia
Ga ik ook doen, alleen is het wel kort maar een half uurtje geloof ik!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je vanaf de 6e ook even naar de uitzendingen kijkt. Via de streams is het ook helemaal niet zo makkelijk om mensen goed te leren herkennen; vaak is het donker en praten ze allemaal door elkaar heen.
Natuurlijk, als er een dagelijkse tv show is Reality show dan ben ik er bij. Alleen de Bunker heb ik gemist maar dat kwam niet op televisie geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je er ook weer bij bent.
Het huishouden van Jan Steen in wording?
waarom zou ik geld betalen om daar naar binnen te mogen als ik voor 2.50 per maand 24/7 alles kan zien ???quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:39 schreef Gert het volgende:
Charlotte vindt 10 euro entree veel te weinig. "Ik zou er minstens 15 euro van maken."
Aike (?): "Maar als je heel eerlijk bent hè.... hoe interessant is het dan om ons zo hier te zien staan op de streams."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |