abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:19:58 #1
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134956190
Ik ben heel erg benieuwd in hoeverre jullie je de mening of bevindingen van je omgeving mee laat tellen in je partnerkeuze. Even een illustratie; Ik sprak gister een gozer en die zat een beetje met een chick. Hij heeft het alleen afgekapt omdat hij dacht dat zijn vrienden en famillie het meisje niet bij hem vonden passen, dat ze haar saai zouden vinden.

Ik vond dit raar. Als je elkaar leuk vindt zou je daar toch geen klap omgeven. Maar toen dacht ik; dat is wel heel cliche. We zeggen allemaal wel dat het je niks uit moet maken wat een ander van jou vriend(in) denkt, maar is dat wel werkelijk zo? Wat denken jullie..?
pi_134956220
Ik ken genoeg mensen die het teveel uitmaakt.
Mij kan het echt helemaal niets schelen.. Ik moet er mee samen zijn niet mijn ouders of familie, vrienden
pi_134956237
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:19 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd in hoeverre jullie je de mening of bevindingen van je omgeving mee laat tellen in je partnerkeuze.
In zijn geheel niet. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134956314
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

In zijn geheel niet. :)
Nou, in een woonwagenkamp zou ik niet snel opzoek gaan naar een partner hoor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_134956335
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je moet ook niet op zoek naar. Zoiets loop je tegenaan. Zoeken naar een partner vind ik nogal kansloos eerlijk gezegd :')
pi_134956370
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Je moet ook niet op zoek naar. Zoiets loop je tegenaan. Zoeken naar een partner vind ik nogal kansloos eerlijk gezegd :')
En dat heeft voor je gewerkt, zo'n houding?
pi_134956383
Dat ligt aan het bezwaar

Als het iets is van: 'ik denk dat ze niet bij je pas' of iets gebaseerd op looks dan zou ik daar niet op af gaan. Wat bij mij pas of wat ik aantrekkelijk vind weet ik zelf het beste (of niet, maar daar kom ik dan ook wel achter)

Als het serieuzere dingen zijn als: 'hij is niet eerlijk' of 'ik zie heel nare patronen rondom hem' dan zou ik daar wel naar luisteren en wat met die opmerkingen doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134956406
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

En dat heeft voor je gewerkt, zo'n houding?
Jahoor :)
pi_134956418
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jahoor :)
Anticlimax dit.
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:29:22 #10
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134956448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Dat ligt aan het bezwaar

Als het iets is van: 'ik denk dat ze niet bij je pas' of iets gebaseerd op looks dan zou ik daar niet op af gaan. Wat bij mij pas of wat ik aantrekkelijk vind weet ik zelf het beste (of niet, maar daar kom ik dan ook wel achter)

Als het serieuzere dingen zijn als: 'hij is niet eerlijk' of 'ik zie heel nare patronen rondom hem' dan zou ik daar wel naar luisteren en wat met die opmerkingen doen
Ik doel op dat eerste. Het raarste vond ik nog dat hij 'dacht' dat zn vrienden en familie haar saai zouden vinden. Dus hij heeft haar geeneens voorgesteld. Ben je dan niet gewoon onzeker..?
pi_134956474
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:29 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ik doel op dat eerste. Het raarste vond ik nog dat hij 'dacht' dat zn vrienden en familie haar saai zouden vinden. Dus hij heeft haar geeneens voorgesteld. Ben je dan niet gewoon onzeker..?
Ja dan ben je wel onzeker denk ik
En zelf ook niet zo'n fan van haar, want ik kan me niet voorstellen dat je iemand die je echt ziet zitten laat lopen om iets wat alleen in jouw hoofd bestaat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134956598
Mensen die in plaats van hun eigen weg, de weg van mensen rondom willen volgen :X

Lijkt me erg vermoeiend ook, constant bij dingen denken hoe anderen dat gaan vinden.
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:46:04 #13
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_134956875
Als mijn vrienden voor geen meter met haar kunnen opschieten dan is het klaar. Die vrienden ken ik al mijn halve leven.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_134956938
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat is er mis met een woonwagekamp?????? zoek je probleme ???
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_134956990
Tja ik luister niet naar wat een ander ervan zou vinden, ik kwam toen met een biker thuis en mijn ouders flipten helemaal, 3 jaar later overleed hij, mijn vader heeft het daar nog steeds zwaar mee af en toe en mijn moeder zei dat ze zich geen betere schoonzoon kon wensen.
Vaak draaien meningen heel snel bij zodra ze iemand beter leren kennen.
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:51:30 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134957014
Ik heb genoeg vriendjes gehad om te weten dat als mijn moeder en zus het niks voor me vinden, dat ze dan ook gelijk hebben. :') .

Maar goed, in de regel let ik dus wel op wie ik mee naar huis neem. Maar voor (langdurige) scharrel interesseert het me werkelijk geen reet. En ik denk als mijn ouders mijn huidige partner niks zouden vinden, dan konden ze ook mooi de pot op.
Resistance is futile.
pi_134957052
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:46 schreef imikethat het volgende:
Als mijn vrienden voor geen meter met haar kunnen opschieten dan is het klaar. Die vrienden ken ik al mijn halve leven.
Misschien heb je wel de verkeerde vrienden :D
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:02:53 #18
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134957312
quote:
2s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Misschien heb je wel de verkeerde vrienden :D
Je hele leven lang? Mwoah
pi_134959695
Nou.. mijn ouders zullen alles accepteren waar ik mee thuis kom als die persoon maar goed voor mij is en geen gare crimineel ofzo zegmaar. Indirect zou dat dan ook niet goed voor mij zijn dus ik vind dat ze daar wel gelijk in hebben.
En met alles bedoel ik vrouwen/mannen/blank/niet blank.. maakt niks uit.

Maar als ik met een ontzettend asociaal persoon thuis kom zouden mijn ouders in eerste instantie wel twijfels hebben. Maar waarschijnlijk kom ik daar nooit mee thuis, mede daarom.
Dus ergens trek ik me er wel wat van aan of iemand past bij mijn familie maar dat is niet heel "streng" ofzo.
pi_134964211
Nooit wat van aangetrokken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134964630
Kom net van familie, mn oma was mn nichtje aan het overtuigen dat een katholieke jongen geen goede partij zou zijn :D oma moet nog even wennen aan 2014.
pi_134975082
Maakt mij niets uit, sowieso zijn mijn ouders heel makkelijk en ik weet zeker dat zij alles goed vinden en vrienden ook

Ik weet wel dat mijn zus vroeger echt niet met een buitenlander thuis mocht komen van m'n vader
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_134975087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 08:23 schreef eend112 het volgende:
Maakt mij niets uit, sowieso zijn mijn ouders heel makkelijk en ik weet zeker dat zij alles goed vinden en vrienden ook

Ik weet wel dat mijn zus vroeger echt niet met een buitenlander thuis mocht komen van m'n vader
10.gif14.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door DonnieDarkno op 02-01-2014 12:33:14 ]
pi_134975110
quote:
Nu ze ouder is wel hoor
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_134979755
Ik ben dat wel een beetje afgeleerd. Het gaat erom wat ik leuk vind. Niet wat een ander vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')