In zijn geheel niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:19 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd in hoeverre jullie je de mening of bevindingen van je omgeving mee laat tellen in je partnerkeuze.
Nou, in een woonwagenkamp zou ik niet snel opzoek gaan naar een partner hoor.quote:
Je moet ook niet op zoek naar. Zoiets loop je tegenaan. Zoeken naar een partner vind ik nogal kansloos eerlijk gezegdquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, in een woonwagenkamp zou ik niet snel opzoek gaan naar een partner hoor.
En dat heeft voor je gewerkt, zo'n houding?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je moet ook niet op zoek naar. Zoiets loop je tegenaan. Zoeken naar een partner vind ik nogal kansloos eerlijk gezegd
Jahoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat heeft voor je gewerkt, zo'n houding?
Ik doel op dat eerste. Het raarste vond ik nog dat hij 'dacht' dat zn vrienden en familie haar saai zouden vinden. Dus hij heeft haar geeneens voorgesteld. Ben je dan niet gewoon onzeker..?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Dat ligt aan het bezwaar
Als het iets is van: 'ik denk dat ze niet bij je pas' of iets gebaseerd op looks dan zou ik daar niet op af gaan. Wat bij mij pas of wat ik aantrekkelijk vind weet ik zelf het beste (of niet, maar daar kom ik dan ook wel achter)
Als het serieuzere dingen zijn als: 'hij is niet eerlijk' of 'ik zie heel nare patronen rondom hem' dan zou ik daar wel naar luisteren en wat met die opmerkingen doen
Ja dan ben je wel onzeker denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:29 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik doel op dat eerste. Het raarste vond ik nog dat hij 'dacht' dat zn vrienden en familie haar saai zouden vinden. Dus hij heeft haar geeneens voorgesteld. Ben je dan niet gewoon onzeker..?
Wat is er mis met een woonwagekamp?????? zoek je probleme ???quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, in een woonwagenkamp zou ik niet snel opzoek gaan naar een partner hoor.
Misschien heb je wel de verkeerde vriendenquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:46 schreef imikethat het volgende:
Als mijn vrienden voor geen meter met haar kunnen opschieten dan is het klaar. Die vrienden ken ik al mijn halve leven.
Je hele leven lang? Mwoahquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Misschien heb je wel de verkeerde vrienden
quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:23 schreef eend112 het volgende:
Maakt mij niets uit, sowieso zijn mijn ouders heel makkelijk en ik weet zeker dat zij alles goed vinden en vrienden ook
Ik weet wel dat mijn zus vroeger echt niet met een buitenlander thuis mocht komen van m'n vader
Nu ze ouder is wel hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 08:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |