heel fok ligt brak in een hoekje, ik grijp mijn kansquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doedezemaar gaat voor het dagpostrecord
Eens met de vet gemaaktequote:Op woensdag 1 januari 2014 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar maakt een stemlijstje
*Kaplaarzen
*to make my life beautiful
*lido shuffle
*iets van the Everly Brothers
*iets van Ben Folds
Was ik niet bij, wist ik niet. Ik heb 3 proteststemmen uitgebracht en alle drie nummers zijn in de Top 2000 teruggekeerd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorig jaar zouden we nog een stemactie opzetten voor de Mark&Clarkband op 1, maar dat zijn we kennelijk vergeten
En voor king crimson, en voor jim reeves, en, en, en...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorig jaar zouden we nog een stemactie opzetten voor de Mark&Clarkband op 1, maar dat zijn we kennelijk vergeten
Da's mooi. Er stonden namelijk twee nummers dubbel in de lijst: Sheryl Crow - All I Wanna Do en Elton John & Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar ze hebben Alex Harvey wel gedraaid, ze houden zich niet helemaal aan de lijst
Heb je echt gebeld?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze slaan elk uur minimaal 1 liedje over, soms zelfs 2 of 3. En opeens dus nav een telefoontje een nummer erbij
Fijn dat ze bij Radio 2 wakker zijn geworden. Volgend jaar in de lijst, let maar opquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, ik heb niet gebeld, ze belden iemand die dus een motivatie voor Alex had gestuurd en toen draaiden ze 'm opeens toch
Dank voor de link. Ik zal er later nog eens doorheen luisteren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit topic mag weer actief worden hoor MUZ / Welk 'bekend' liedje missen we in de top2000?
Dit wijf helemaalquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat de DJ's te veel neuzelen en te weinig muziek draaien. Er mag echt wel wat meer tempo in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |