Lekker aardig zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds wanneer laat jij kutpubers bepalen of jij een pedopasje mag?
Komt in beeld als ik bij 'sherlock' zoek op Johannesquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat je dat nog terug kon vinden.........
Die lui? Als je het over Owl City hebt: dat is net zo goed een "groep" als de New Radicals, met slechts één lid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor jou ook.
Is dit nou van die lui van Fireflies? Klinkt stuk minder irritant en zelfs dansbaar
ik hoorde een man en een vrouw. New radicals vond ik net trouwens net zo irritant als dat ik het vroeger al vondquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die lui? Als je het over Owl City hebt: dat is net zo goed een "groep" als de New Radicals, met slechts één lid.
Die vrouw is Carly Rae Jepsen. En die is solozangeres.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoorde een man en een vrouw. New radicals vond ik net trouwens net zo irritant als dat ik het vroeger al vond
kijk, weet ik dat ook weer voor een popquiz, dank u!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die vrouw is Carly Rae Jepsen. En die is solozangeres.
Boz Scaggs? Die heeft leuk nummersquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh Frits, deze stem, Jonathan Jeremiah, vind ik wel prettig
hihi, vooral de drummer op Lido en Lowdown is erg goed. Bizar eigenlijk dat ik ze beide vandaag heb moeten horen, was volgens mij vorig jaar op de afkickdag ook zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Boz Scaggs? Die heeft leuk nummers
De Afkickdag heeft wel een lijstje van vaste nummers ja. Karma Chameleon heb ik vaker op die dag gehoord dan tijdens de Top zelfquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hihi, vooral de drummer op Lido en Lowdown is erg goed. Bizar eigenlijk dat ik ze beide vandaag heb moeten horen, was volgens mij vorig jaar op de afkickdag ook zo.
Ik begon echt af te vragen of het bij het nummer hoorde, maar klonk echt a-ritmischquote:
volgens mij toch niet het beste nummer van Culture Club. Wel de enige die ik zo uit m'n hoofd kan opnoemenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Afkickdag heeft wel een lijstje van vaste nummers ja. Karma Chameleon heb ik vaker op die dag gehoord dan tijdens de Top zelf
Doen ze lelijk tegen je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt in beeld als ik bij 'sherlock' zoek op Johannes
Do you really want to hurt me...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij toch niet het beste nummer van Culture Club. Wel de enige die ik zo uit m'n hoofd kan opnoemen
Do you really want to hurt me is ook van henquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij toch niet het beste nummer van Culture Club. Wel de enige die ik zo uit m'n hoofd kan opnoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |