Hij is zzp'er en durfde zijn loon niet te halen bij zijn klanten omdat die het ook financieel moeilijk hadden.quote:
Hij heeft inmiddels (11 uur 's avonds) 2000 euro gekregen van een moskee die een inzamelingsactie heeft gehad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef De_uitblinker het volgende:
Allemaal een inzamelactie regelen voor TS?
Ieder 5 euro doneren, komt hij al een heel eind.
Heb je een bankrekening, TS?
Ik reageerde in dat topic, ik weet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels (11 uur 's avonds) 2000 euro gekregen van een moskee die een inzamelingsactie heeft gehad.
2000 lol, kan die het nog wel even uithoudenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels (11 uur 's avonds) 2000 euro gekregen van een moskee die een inzamelingsactie heeft gehad.
Hij heeft van Moslims zomaar 2000 euro gekregen + een huisquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef trovey het volgende:
TS heeft nog niet genoeg tips gehad?En blijkbaar heeft hij momenteel, volgens eigen zeggen
, een oplossing gevonden?
Waarvan akte.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Er moeten meerdere stappen gezet worden. Klop eens aan bij de daklozenopvang bij je in de buurt, probeert uit de buurt van mogelijke verslavingen te blijven en vraag de medewerkers eens om hulp. Die hebben vaker met dit bijltje gehakt.
Helaas... de meesten die iets dergelijks overkomt, schamen zich te pletter (helaas maar al te begrijpelijk), en ondernemen dus inderdaad pas actie als het water ze aan de lippen staat.quote:Oh, en de volgende keer: onderneem eerder actie en niet op het laatste moment.
I knowquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Waarvan akte.
[..]
Helaas... de meesten die iets dergelijks overkomt, schamen zich te pletter, en ondernemen dus inderdaad pas actie als het water ze aan de lippen staat.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
I know. Daarom maak ik ook geen verwijt want ik kan er me van alles bij voorstellen.
Yep...quote:Maar ik hoop wel dat TS lering trekt uit deze situatie en de volgende keer slimmer handelt. Want feit is ook dat áls je eenmaal op straat staat en je geen postadres meer hebt, de zaken een factor vijf moeilijker zijn.
TS heeft hier zo langzamerhand voldoende passend advies gekregen lijkt me zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Alleen zijn ook zij dan gebonden aan de beperkingen die het rescueprotocol binnen vele instelling biedt, en da's zo zonde.
Maar goed, zo lang TS zich wil inspannen én de goede hulpverleners treft (er lopen ook zat prutsers rond), is er voldoende perspectief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |