quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij lijkt ook gewoon wel op Nicholas Cage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lettertype had wat dunner gemoeten en wat meer opgerekt worden.
deze is leukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:20 schreef GhpH het volgende:
Kan iemand hem op Hafez Aladeen (the Dictator) plakken?
quote:
Mijn versie... Met baard zag hij er echt niet uit dus maar glad geschoren...quote:Op maandag 6 januari 2014 00:20 schreef GhpH het volgende:
Kan iemand hem op Hafez Aladeen (the Dictator) plakken?
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mijn versie... Met baard zag hij er echt niet uit dus maar glad geschoren...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:28 schreef Uiltje90 het volgende:
nog niemand gedacht aan jesus christ superstar of sesamstraat??
Ik vond sesamstraaat wel een goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
quote:
Was ook best wel moeilijk, zo'n overbelicht gezicht in die van binnen donkere helm choppen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]! Die heb ik een paar dagen geleden gekeken!
Volgens mij is hij een beetje ruimteziek, zo te zien!
Da's een mooie...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef ToT het volgende:
Beetje weinig tijd nu, dus ff een snelle!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |