quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
relatie. Ik wil mezelf niet opscheppen serieus, maar ik ben echt een lief persoon een hulpzame, lieve, mens. Ik doe niemand pijn, omdat ik zacht ben, en mocht ik boos zijn, dan heeft het een reden, maar ik hou niet van ruzies daarom kan ik over 5 min weer heel lief zijn. Zolang je mij behandeld als een normaal mens, ben ik echt een hele lieve persoon die altijd klaar zou staan voor andere.
Ja dus? Wat is jouw doel nou om dit bij te gaan betrekken? Ik confronteert jouw toch ook niet op jouw verleden? Moet ik ook jouw verleden hier bloot leggen..quote:
Uh? Ik heb jouw verleden niet blootgelegd, maar je bent net in een ander topic helemaal tekeer gegaan. Als je wilt leg mijn verleden maar bloot hoor, ga je gang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja dus? Wat is jouw doel nou om dit bij te gaan betrekken? Ik confronteert jouw toch ook niet op jouw verleden? Moet ik ook jouw verleden hier bloot leggen..
nee zo serefsiz ben ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uh? Ik heb jouw verleden niet blootgelegd, maar je bent net in een ander topic helemaal tekeer gegaan. Als je wilt leg mijn verleden maar bloot hoor, ga je gang.
Nee, je werd grof toen je niet eens was met de algemene mening. Je hebt op zijn minst tegen 4 man lopen grof doen. Wat zei ik gisteren dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heb jij mij in me vorige topics grof zien doen of reageren? Van af het begin? Nee he, ik verstoor me hier aan sommige mensen. Net zoals stimo, met haar valt er gewoon niet te praten, ik zeg niks tegen haar, komt zei met: trollen dit dat..
Ik hoef mezelf voor niemand te bewijzen..
Ik weet nog gistere wat je tegen mij zei dus aujjbb.
Als je dat niet bent, dan moet je daar ook niet mee dreigen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
nee zo serefsiz ben ik niet.
Die hebben het dan verdiend in mijn ogen, zo ver ben ik ook niet gegaan, ik ben ook een mensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, je werd grof toen je niet eens was met de algemene mening. Je hebt op zijn minst tegen 4 man lopen grof doen. Wat zei ik gisteren dan?
[..]
Als je dat niet bent, dan moet je daar ook niet mee dreigen.
Ik vond je ook aardig, totdat je zo los ging.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Die hebben het dan verdiend in mijn ogen, zo ver ben ik ook niet gegaan, ik ben ook een mensen geen heilig boontje als jou.
Oh, ik vind jou ook aardig hoooorrrr, en dit en dat.
Omdat ik er tegen ben dat men meerde vrouwen huwt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vond je ook aardig, totdat je zo los ging.
Prima, gelieve dan ook niet meer te reageren op mij. Morgen ook geen excuus PM. Keer trouwens ook maar niet terug in het topic, aangezien je daar toch iedereen hebt uitgemaakt voor alles en nog watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Omdat ik er tegen ben dat men meerde vrouwen huwt.![]()
En dat wanneer de vrouw verlamd is.![]()
Je hoeft me ook niet meer aardig te vinden. Gelieve niet meer te reageren in mijn topics. Bij dank bij vooraad.
dus je geeft toch aan, dat ik niet lang boos kan blijven en vervolgens mijn excuses aanbiedt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Prima, gelieve dan ook niet meer te reageren op mij. Morgen ook geen excuus PM. Keer trouwens ook maar niet terug in het topic, aangezien je daar toch iedereen hebt uitgemaakt voor alles en nog wat
Ik heb je nooit lief genoemd. Niet overdrijven en dat waren eerder woorden om van je af te komen aangezien je niet kapte met mij dood te PMen. Hou maar op hoor. Walgelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
dus je geeft toch aan, dat ik niet lang boos kan blijven en vervolgens mijn excuses aanbiedt.
Ik heb niets verkeerds gezegd hoor. En jij dan ook niet meer zeggen dat ik lief, en aardig ben, en dat je me mag
OMGquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb je nooit lief genoemd. Niet overdrijven en dat waren eerder woorden om van je af te komen aangezien je niet kapte met mij dood te PMen. Hou maar op hoor. Walgelijk.
wat zou jij eraan willen veranderen dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Sicstus het volgende:
Je karakter kun je niet veranderen, mijns inziens. Helaas. Ik wou dat het kon.
Allesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
wat zou jij eraan willen veranderen dan?
Dan is het toch niet veranderd? Dan heb je gewoon een maand geprobeerd om je anders voor te doen, maar dat is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik vraag me af of dit echt mogelijk is?, bedoel soms lukt het en na een maand faal je weer en dan word je weer de oude.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan is het toch niet veranderd? Dan heb je gewoon een maand geprobeerd om je anders voor te doen, maar dat is niet hetzelfde.
Wat zeg je dan?quote:
Omdat ik aan alles wat ik ben een hekel heb. Kan toch?quote:
je overdrijft ik durf te wedden dat je ook mooie karakters hebt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Omdat ik aan alles wat ik ben een hekel heb. Kan toch?
Japanse karakters zijn mooie karakters.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
je overdrijft ik durf te wedden dat je ook mooie karakters hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |