abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136068822
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

relatie. Ik wil mezelf niet opscheppen serieus, maar ik ben echt een lief persoon een hulpzame, lieve, mens. Ik doe niemand pijn, omdat ik zacht ben, en mocht ik boos zijn, dan heeft het een reden, maar ik hou niet van ruzies daarom kan ik over 5 min weer heel lief zijn. Zolang je mij behandeld als een normaal mens, ben ik echt een hele lieve persoon die altijd klaar zou staan voor andere.
:')
pi_136069034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

:')
Ja dus? Wat is jouw doel nou om dit bij te gaan betrekken? Ik confronteert jouw toch ook niet op jouw verleden? Moet ik ook jouw verleden hier bloot leggen..
pi_136069087
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Ja dus? Wat is jouw doel nou om dit bij te gaan betrekken? Ik confronteert jouw toch ook niet op jouw verleden? Moet ik ook jouw verleden hier bloot leggen..
Uh? Ik heb jouw verleden niet blootgelegd, maar je bent net in een ander topic helemaal tekeer gegaan. Als je wilt leg mijn verleden maar bloot hoor, ga je gang.
pi_136069159
Heb jij mij in me vorige topics grof zien doen of reageren? Van af het begin? Nee he, ik verstoor me hier aan sommige mensen. Net zoals stimo, met haar valt er gewoon niet te praten, ik zeg niks tegen haar, komt zei met: trollen dit dat..

Ik hoef mezelf voor niemand te bewijzen..

Ik weet nog gistere wat je tegen mij zei dus aujjbb. :')
pi_136069241
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Uh? Ik heb jouw verleden niet blootgelegd, maar je bent net in een ander topic helemaal tekeer gegaan. Als je wilt leg mijn verleden maar bloot hoor, ga je gang.
nee zo serefsiz ben ik niet.
pi_136069275
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heb jij mij in me vorige topics grof zien doen of reageren? Van af het begin? Nee he, ik verstoor me hier aan sommige mensen. Net zoals stimo, met haar valt er gewoon niet te praten, ik zeg niks tegen haar, komt zei met: trollen dit dat..

Ik hoef mezelf voor niemand te bewijzen..

Ik weet nog gistere wat je tegen mij zei dus aujjbb. :')
Nee, je werd grof toen je niet eens was met de algemene mening. Je hebt op zijn minst tegen 4 man lopen grof doen. Wat zei ik gisteren dan?

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

nee zo serefsiz ben ik niet.
Als je dat niet bent, dan moet je daar ook niet mee dreigen.
pi_136069489
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Nee, je werd grof toen je niet eens was met de algemene mening. Je hebt op zijn minst tegen 4 man lopen grof doen. Wat zei ik gisteren dan?

[..]

Als je dat niet bent, dan moet je daar ook niet mee dreigen.
Die hebben het dan verdiend in mijn ogen, zo ver ben ik ook niet gegaan, ik ben ook een mens :') en geen heilig boontje als jou.

Oh, ik vind jou ook aardig hoooorrrr, en dit en dat. :')
pi_136069656
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:03 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Die hebben het dan verdiend in mijn ogen, zo ver ben ik ook niet gegaan, ik ben ook een mens :') en geen heilig boontje als jou.

Oh, ik vind jou ook aardig hoooorrrr, en dit en dat. :')
Ik vond je ook aardig, totdat je zo los ging. :N
pi_136069996
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik vond je ook aardig, totdat je zo los ging. :N
Omdat ik er tegen ben dat men meerde vrouwen huwt. :')
En dat wanneer de vrouw verlamd is. :')

Je hoeft me ook niet meer aardig te vinden. Gelieve niet meer te reageren in mijn topics. Bij dank bij vooraad.
pi_136070089
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Omdat ik er tegen ben dat men meerde vrouwen huwt. :')
En dat wanneer de vrouw verlamd is. :')

Je hoeft me ook niet meer aardig te vinden. Gelieve niet meer te reageren in mijn topics. Bij dank bij vooraad.
Prima, gelieve dan ook niet meer te reageren op mij. Morgen ook geen excuus PM. Keer trouwens ook maar niet terug in het topic, aangezien je daar toch iedereen hebt uitgemaakt voor alles en nog wat ^O^
pi_136070134
In het algemeen veranderd iemand zijn karakter alleen door een heftige gebeurtenis of een neurologische ziekte zover ik weet. Je kunt natuurlijk wel bepaalde karaktereigenschappen proberen te minderen of te verbeteren.
pi_136070218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Prima, gelieve dan ook niet meer te reageren op mij. Morgen ook geen excuus PM. Keer trouwens ook maar niet terug in het topic, aangezien je daar toch iedereen hebt uitgemaakt voor alles en nog wat ^O^
dus je geeft toch aan, dat ik niet lang boos kan blijven en vervolgens mijn excuses aanbiedt.
Ik heb niets verkeerds gezegd hoor. En jij dan ook niet meer zeggen dat ik lief, en aardig ben, en dat je me mag :')
pi_136071874
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

dus je geeft toch aan, dat ik niet lang boos kan blijven en vervolgens mijn excuses aanbiedt.
Ik heb niets verkeerds gezegd hoor. En jij dan ook niet meer zeggen dat ik lief, en aardig ben, en dat je me mag :')
Ik heb je nooit lief genoemd. Niet overdrijven en dat waren eerder woorden om van je af te komen aangezien je niet kapte met mij dood te PMen. Hou maar op hoor. Walgelijk.
pi_136072166
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik heb je nooit lief genoemd. Niet overdrijven en dat waren eerder woorden om van je af te komen aangezien je niet kapte met mij dood te PMen. Hou maar op hoor. Walgelijk.
OMG
pi_136073349
Ik heb de laatste twee posts gelezen en maar bedacht dat ik lekker ga reageren op de vraag van TS zonder de hele draad door te lezen. Waarvoor bij voorbaat excuses mocht het antwoord al gegeven zijn.

Karakters van mensen kun je een beetje vergelijken met het klimaat en het humeur van mensen met het weer. Het klimaat is langdurig hetzelfde maar kan wel degelijk door allerlei externe invloeden beïnvloed worden. Het humeur is net het weer - elke dag anders.

Aan de vraag van TS merk ik op dat ze zichzelf overgevoelig vindt. Dat kan, maar dat is niet zomaar voorbij of overheen te groeien. Wat wel kan is er mee leren omgaan. Bijvoorbeeld door je gevoeligheid niet meteen op andere mensen te projecteren. Of door een set van handelingen en opmerkingen te leren waarmee je naar buiten toe juist laat blijken hoe koelbloedig je bent. De meeste cursussen, trainingen en vermoedelijk therapieeën zullen zich op dat laatste richten. Merk op dat als je positiviteit uitstraalt je ook positiviteit ontvangt. Mensen zijn groepsdieren die hun gedrag aanpassen aan dat van de kudde. Zodoende ben je altijd zelf bij de sfeer die je creeërt. Neemt dan ook het heft in eigen hand. Er is maar één persoon op de wereld die er belang bij heeft dat je gelukkig wordt en dat ben je zelf, en het goede nieuws is: dat kun je ook zelf bereiken. Als je er moeite voor doet en dat ook uitstraalt :)
pi_136073833
Je karakter kun je niet veranderen, mijns inziens. Helaas. Ik wou dat het kon.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_136074022
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Sicstus het volgende:
Je karakter kun je niet veranderen, mijns inziens. Helaas. Ik wou dat het kon.
wat zou jij eraan willen veranderen dan?
pi_136074096
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

wat zou jij eraan willen veranderen dan?
Alles
pi_136074242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Alles
waarom dan?
pi_136074343
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 02:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik vraag me af of dit echt mogelijk is?, bedoel soms lukt het en na een maand faal je weer en dan word je weer de oude.
Dan is het toch niet veranderd? Dan heb je gewoon een maand geprobeerd om je anders voor te doen, maar dat is niet hetzelfde.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136074449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan is het toch niet veranderd? Dan heb je gewoon een maand geprobeerd om je anders voor te doen, maar dat is niet hetzelfde.
Dat zeg ik ook niet.
pi_136074663
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.
Wat zeg je dan?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136075080
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

waarom dan?
Omdat ik aan alles wat ik ben een hekel heb. Kan toch?
pi_136075891
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Omdat ik aan alles wat ik ben een hekel heb. Kan toch?
je overdrijft ik durf te wedden dat je ook mooie karakters hebt.
pi_136076009
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

je overdrijft ik durf te wedden dat je ook mooie karakters hebt.
Japanse karakters zijn mooie karakters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')