Mijn vriendin is ook hartstikke gevoelig. Ik vind het wat speciaal hebben. Ze kan om de kleinste dingetjes huilen/erg vinden. Het is eerst wel even wennen maar omdat ze zelf gevoelig is zou ze ook niets doen wat ik zelf ook maar een klein beetje niet leuk zou kunnen vinden.quote:
Laat me raden: jouw vriendin is een waterteken? Vissen, kreeft, schorpioen, een van die 3 ?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef dopfles1 het volgende:
Ze vind het zelf overigens ook totaal niet leuk maar ik vind het juist schattig
Ik snap precies wat je bedoeld te zeggen..... mijn ervaring is ook dat als een vrouw dus ram is of stier, dan is gevoeligheid echt niet zo leuk meer. dat bedoelde jij toch ook ermee te zeggen ??quote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Laat me raden: jouw vriendin is een waterteken? Vissen, kreeft, schorpioen, een van die 3 ?
nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld te zeggen..... mijn ervaring is ook dat als een vrouw dus ram is of stier, dan is gevoeligheid echt niet zo leuk meer. dat bedoelde jij toch ook ermee te zeggen ??
oh sorryquote:
Haha, als men het heeft over "gevoeligheid" schiet er gelijk binnen bij mij ofdat diegene of een vissen,kreeft of een schorpioen isquote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh sorrywat bedoelde jij dan te zeggen ?
oh okee.... op die manierquote:Op maandag 27 januari 2014 19:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Haha, als men het heeft over "gevoeligheid" schiet er gelijk binnen bij mij ofdat diegene of een vissen,kreeft of een schorpioen isomdat watertekens de gevoeligste elementen zijn +O
Ram en gevoeligquote:Op maandag 27 januari 2014 20:00 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh okee.... op die manier
Ja, mijn ervaring van een collega op het werk is, is dat zij dus ram is en ook best gevoelig is, en die kunnen qua karakter best momenten vanen explosies hebben qua uitingen
ja, je zou die combinatie maar hebben als vrouw zijnde... maar zij is niet standaard hoor, dat geeft ze zelf ook vaak zat toequote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ram en gevoelig![]()
Laat me raden jij bent een stier
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ram en gevoelig![]()
Laat me raden jij bent een stier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Oke rammetje :pquote:Op maandag 27 januari 2014 20:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, je zou die combinatie maar hebben als vrouw zijnde... maar zij is niet standaard hoor, dat geeft ze zelf ook vaak zat toe
Nope, Ram
Stierquote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Laat me raden: jouw vriendin is een waterteken? Vissen, kreeft, schorpioen, een van die 3 ?
Zie edit in vorige postquote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
haha, ik wist het. Als ze geen waterteken was, dan een Stier, dacht ik. Wat ben jij dan?
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef F1978 het volgende:
[..]een kreeffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, niks mis met een vrouw met scharen toch ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
hahaha, sorrryyyquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oke, niks mis met een vrouw met scharen toch ?je zou eens op me tenen moeten stappen, dan kom je pas te maken met mijn scharen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok.... en als ik je onverwachts een por in je zij zou geven, dan gebeurd er dus niks ?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:17 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
je zou eens op me tenen moeten stappen, dan kom je pas te maken met mijn scharen.
Heel erg trouw ja, ik vind het erg fijn en ook leuk dat ik dat terug kan herkennen bij mijn vriendin.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
hahaha, sorrryyymaar stieren zijn trouw heb ik gehoord, in een relatie? Maar wel een beetje flirtirig met anderen. Klopt dat?
Het ligt ook aan de acsedant. Vergeef het me als ik het verkeerd getypt hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heel erg trouw ja, ik vind het erg fijn en ook leuk dat ik dat terug kan herkennen bij mijn vriendin.
Flirtirig weet ik niet zo, wel erg behulpzaam ook naar anderen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok.... en als ik je onverwachts een por in je zij zou geven, dan gebeurd er dus niks ?dan zou je onverwachts een por terug krijgen in je rechter zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |