Ik kom niet uit een ei, ik snap best dat ik niet tegen het effect van de medicijnen opkan, als je het topic had gelezen had je ook gezien dat ik dat al had gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef Laminar het volgende:
Mensen die denken dat je tegen immunosuppressiva op kan door een rondje hardlopen of een extra appel te eten
Je hebt die troep niet voor niets gekregen van de dokter he, als je je er echt aan stoort ga dan overleggen met je arts om het indien mogelijk af te bouwen en/of te vervangen. Ik neem even aan dat je geen orgaan-transplantatie hebt gehad? Dan zal het voor auto-immunziektes zijn in dat geval is er misschien nog wel een mouw aan te passen zijn.
vaak handen wassen?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit te denken of er opties zijn om de virussen buiten de deur te houden. Weet je ook hoe je die virussen oploopt? Kleine kinderen schijnen berucht te zijn, maar een kroeg lijkt me bijv. ook een broedplaats. Thuis zelf voldoende luchten schijnt ook goed te zijn i.v.m. virussen.
Het zijn maar suggesties.
Dat zal geen optie zijn denk ik. Met een auto-immuun ziekte móet je juist medicijnen hebben die je immuunsysteem op een laag pitje zet.quote:
Nee, helaas niet. Sinds ik geen immuunsysteem meer heb valt me op wat een ransbakken mensen zijn. De cassiere hoestte gisteren over mijn boodschappen en geld heen, mensen hoesten op straat in de rondte zonder hand voor de mond, etc.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit te denken of er opties zijn om de virussen buiten de deur te houden. Weet je ook hoe je die virussen oploopt? Kleine kinderen schijnen berucht te zijn, maar een kroeg lijkt me bijv. ook een broedplaats. Thuis zelf voldoende luchten schijnt ook goed te zijn i.v.m. virussen.
Het zijn maar suggesties.
Doe ik al , en sinds gisteren staat er een fles handgel naast mn laptop, waarmee je je handen wast zonder water en zeep zeg maar.quote:
Ik denk dat TS niet tegelijkertijd medicijnen kan slikken om het immuunsysteem plat te leggen, en iets anders kan doen/innemen om het immuunsysteem te versterken.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zal geen optie zijn denk ik. Met een auto-immuun ziekte móet je juist medicijnen hebben die je immuunsysteem op een laag pitje zet.
Ja maarja, ook de slechte..quote:Op maandag 6 januari 2014 12:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die handgel doden toch juist ook de goeie afweerbacteriën
Een mondkapje lijkt me ook nogal een drempel.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Sinds ik geen immuunsysteem meer heb valt me op wat een ransbakken mensen zijn. De cassiere hoestte gisteren over mijn boodschappen en geld heen, mensen hoesten op straat in de rondte zonder hand voor de mond, etc.
Ik ga niet naar de kroeg, en heb maar zelden kids over de vloer. Ik kan toch ook moeilijk een mondkapje gaan dragen, alhoewel ik dat soms wel zou willen
Dat doe ik dus alquote:Op maandag 6 januari 2014 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een mondkapje lijkt me ook nogal een drempel.
Is het niet zo dat we onszelf ook besmetten door bijv. met onze 'vieze handen' aan onze neus of mond te zitten? Dus... handen wassen na het boodschappen opruimen?
Je zou eigenlijk smetvrees moeten hebben.
(Overigens voel ik met je mee. Mijn vader had dezelfde medicijnen voor zijn CU.)
Ik las toevallig gisteren iets over Yakult, dat dat toch onzin blijkt te zijn (dat even tussendoor)quote:Op maandag 6 januari 2014 12:31 schreef ikeetgraagpatat het volgende:
oh je hebt Crohn? Dan moet ik gelijk denken aan die reclame voor zo'n zuiveldrankje.......blabla procent van je afweer zit in je buik/darmen
Yoghurt eten, daar zit wat in. Ik ga er meteen voor zorgen dat ik dat in huis heb.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef Apuleius het volgende:
Wat een kutsituatie zeg. Onderbouwen kan ik het niet, maar ziek ben ik bijna nooit en dit is wat ik doe & het binnen krijgen van veel flavonoíden d.m.v. cacao, rode wijn, cranberries en zo.
Succes met alles!
Wat raar dat het ook net groenten zijn waar (mijn) darmen sterk op reagerenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:40 schreef Lienekien het volgende:
Prei, uien en knoflook schijnen heel bevorderlijk te zijn voor een gezonde darmflora.
Ik roep dit soort dingen meestal niet, maar dit komt uit een boeiende serie van de BBC, The Truth about Food.
http://www.bbc.co.uk/sn/h(...)thy/prebiotics.shtml
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |