Nja, maar bij de BC zit hij gewoon standaard in. Niet moeilijk doen, niet aanvragen, niet 15 euro betalen, gewoon hier asseblief dankewel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef James1988 het volgende:
Ohja, uiteraard.
[..]
Met een Dal Vrij/Altijd Voordeel/Altijd Vrij zou je dus ook Railplus moeten kunnen aanschaffen.
Ik had al een Bahn-account. Normaal betaal ik altijd met Paypal, maar in dit geval kon dat niet. Ik heb de creditcard van mijn ouders maar even gebruikt nu (Rabobank), zelf heb ik alleen een virtuele creditcard (met maar een paar euro er op voor Android apps uit de Play store)quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
dennistd, hoe bestel je dat ding? Ik krijg allemaal gezeur met land enzo.
"Stoeptegel. Ausstieg Links!"quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Tering, wat word je van 1 uur en 19 minuten S Bahn knettergaar zeg
Echt? Ik vind het wel chill eigenlijk. Vorige week nog gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Tering, wat word je van 1 uur en 19 minuten S Bahn knettergaar zeg
Ik krijg een erecte penis van een optrekkende s-bahn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat de stoeltjes van de Berliner S-Bahn heel erg chill zitten. In tegenstelling tot het meeste 15KV S-Bahn materieel.
Veel te traag manquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik krijg een erecte penis van een optrekkende s-bahn.
Duur geintje, zit veel goedkoper in TS2014 via Steam..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef Duvel het volgende:
Voor treinsimulanten: dit is best een toffe loc om te rijden.
http://trainsimcontents.blogspot.nl/
Beter lezen! In Steam zit alleen de MRCE-versie, met een hoop lolligheden eruit gesloopt. In deze zit naast de U2 ook een testversie van de U4 (zijn ze aan het ontwikkelen) en talloze repaints.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Duur geintje, zit veel goedkoper in TS2014 via Steam..
De spoorlijn wordt gewoon onderhouden (anders moeten ze het sluiten), maar er zijn stations op de gesloten lijn die met grote hekken zijn afgezet, en daar borden op dat het niet meer open is voor reizigers. Veel geld wordt niet meer aan de lijn gespendeerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Daarnaast mogen ze de lijn dan ook gebruiken bij verstoringen, want hij is gewoon open en geconditioneerd. Tenminste, dat zei een mevrouw van Northern Rail PR in een filmpje over Ghost Trains.
Arriva accepteert alle abonnementen van- en naar Leer, dus ook met 40% korting. Reis je met de OV-Chipkaart is Leer een 'binnenlands' station. Met een papieren kaartje wordt je genaaid waar je bij staat, want dan zit je weer met internationale tickets te fucken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Officieel niet geloof ik, maar in de praktijk wel omdat de chipkaart-apparatuur geen onderscheid maakt tussen Nederland en Duitsland
Bestaniemeerquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe zit het met de chippaaltjes op station Nieuweschans?
Nsch nog wel gelukkig, in tegenstelling tot Hvsn dat ik laatst invoerde om naar Hilversum Noord te gaan. 'Station niet bekend'...quote:
Dat kan toch? Ik heb visa (werkte altijd goed) maar betaal tegenwoordig met Paypal bij de DB (kaartjes).quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil gewoon met MasterCard betalen.
Hoe doen ze dat eigenlijk met goederenspoorlijnen, moet daar ook 1 keer per week een reizigerstrein overheen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:46 schreef greavy het volgende:
[..]
De spoorlijn wordt gewoon onderhouden (anders moeten ze het sluiten), maar er zijn stations op de gesloten lijn die met grote hekken zijn afgezet, en daar borden op dat het niet meer open is voor reizigers. Veel geld wordt niet meer aan de lijn gespendeerd.
En er zullen inderdaad ook lijnen zijn die ze nog kunnen gebruiken bij een verstoring, maar er zijn ook echt lijnen waar je dus niks aan hebt bij een verstoring. Lijnen die uitmonden op een kopstation, en dus niet aansluiten op een andere lijn enzo.
Traag, zoals met alle Arrivapaaltjes het geval is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe zit het met de chippaaltjes op station Nieuweschans? Ik wil op de 18e als het even kan mijn chipkaart daar weer af gaan tikken om met de kruidvat verder te reizen
Nee, want daar rijdt toch al een trein. Als er nog 'actieve' stations zijn op die lijn, die officieel niet gesloten worden, moet er wel een reizigerstrein rijden én stoppen op alle 'gesloten' stations.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk met goederenspoorlijnen, moet daar ook 1 keer per week een reizigerstrein overheen?
We staan daar trouwens van .49 tot .49, oftewel vrijwel niet te doen lijkt me.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe zit het met de chippaaltjes op station Nieuweschans? Ik wil op de 18e als het even kan mijn chipkaart daar weer af gaan tikken om met de kruidvat verder te reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |