Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vind je de redenering in de brief eerlijk? Ik vind het oprecht heel erg raar dat er bijvoorbeeld in staat: "De extra tariefstijging per 1 januari 2014 loopt vooruit op een verhoging van de gebruikskosten van de spoorweginfrastructuur, die echter pas op 1 januari 2015 ingaat. Reizigers die in de loop van 2014 het spoor (bijvoorbeeld wegens de zeer gebrekkige kwaliteit van het reizigersvervoer) de rug toekeren, hebben dan wel meebetaald aan extra kosten die niet voor hen zijn gemaakt." Hoe kan je nou zo logisch redeneren.
Ja, dat was alleen in december.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef MCH het volgende:
Niedersachsen ticket vanaf Groningen geldig was maar een tijdelijke actie toch?
Tsja als we zo gaan redeneren kan je helemaal niks meer kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vind je de redenering in de brief eerlijk? Ik vind het oprecht heel erg raar dat er bijvoorbeeld in staat: "De extra tariefstijging per 1 januari 2014 loopt vooruit op een verhoging van de gebruikskosten van de spoorweginfrastructuur, die echter pas op 1 januari 2015 ingaat. Reizigers die in de loop van 2014 het spoor (bijvoorbeeld wegens de zeer gebrekkige kwaliteit van het reizigersvervoer) de rug toekeren, hebben dan wel meebetaald aan extra kosten die niet voor hen zijn gemaakt." Hoe kan je nou zo logisch redeneren.
Ja daar heb ik dus geen fuck aan. Wie wel overigens als je uit Nederland komt?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, dat was alleen in december.
Niedersachsen ticket is wel blijvend geldig in de IC's tussen Leer en Bremen.
Volgens mij weet niemand het antwoord daar op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef James1988 het volgende:
Een Vrij reizen-abo is toch geldig op het hele traject Groningen - Leer?
Officieel niet geloof ik, maar in de praktijk wel omdat de chipkaart-apparatuur geen onderscheid maakt tussen Nederland en Duitslandquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef James1988 het volgende:
Een Vrij reizen-abo is toch geldig op het hele traject Groningen - Leer?
Dat lijkt me inderdaad heel interessantquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef MCH het volgende:
Epische actie van de Deutsche Bahn ten tijde van de Olympische Spelen.
Wat een drama voor je, greavyquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef James1988 het volgende:
Wat is High Speed 1 een klotelijn voor fotografen
Ik heb een paar maanden terug in de buurt van het Medway Viaduct gestaan, wat op zich een best mooie plek is om foto's te maken van passerende HST's. Er staan echter zo veel bovenleidingportalen dat het zeer moeilijk is om een foto te maken van een trein zonder dat de neus door een portaal wordt doorsneden
Het is me wel gelukt hoor
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een drama voor je, greavyGelukkig reed er geen VIRM toch?
Hoezo terug? Gewoon gratis heenreis dus. Kom maar door met dat bezoek aan een random mooie Duitse stad (y)quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad heel interessant
's Ochtends om 7.21u uit Bentheim vertrekken en om 20.34u weer terug zijn, daartussen moeten toch wel wat leuke reizen gepland kunnen worden.
Met een Dal Vrij/Altijd Voordeel/Altijd Vrij zou je dus ook Railplus moeten kunnen aanschaffen.quote:In Nederland kan de houder van een NS- of OV-Jaarabonnement, een Voordeelurenabonnement, OV-studentenkaart, Jaartrajectabonnement of een van de nieuwe NS-abonnementen (uitgezonderd maandabonnementen) RailPlus aanschaffen voor ¤ 15 per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |