Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vind je de redenering in de brief eerlijk? Ik vind het oprecht heel erg raar dat er bijvoorbeeld in staat: "De extra tariefstijging per 1 januari 2014 loopt vooruit op een verhoging van de gebruikskosten van de spoorweginfrastructuur, die echter pas op 1 januari 2015 ingaat. Reizigers die in de loop van 2014 het spoor (bijvoorbeeld wegens de zeer gebrekkige kwaliteit van het reizigersvervoer) de rug toekeren, hebben dan wel meebetaald aan extra kosten die niet voor hen zijn gemaakt." Hoe kan je nou zo logisch redeneren.
Ja, dat was alleen in december.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef MCH het volgende:
Niedersachsen ticket vanaf Groningen geldig was maar een tijdelijke actie toch?
Tsja als we zo gaan redeneren kan je helemaal niks meer kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vind je de redenering in de brief eerlijk? Ik vind het oprecht heel erg raar dat er bijvoorbeeld in staat: "De extra tariefstijging per 1 januari 2014 loopt vooruit op een verhoging van de gebruikskosten van de spoorweginfrastructuur, die echter pas op 1 januari 2015 ingaat. Reizigers die in de loop van 2014 het spoor (bijvoorbeeld wegens de zeer gebrekkige kwaliteit van het reizigersvervoer) de rug toekeren, hebben dan wel meebetaald aan extra kosten die niet voor hen zijn gemaakt." Hoe kan je nou zo logisch redeneren.
Ja daar heb ik dus geen fuck aan. Wie wel overigens als je uit Nederland komt?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, dat was alleen in december.
Niedersachsen ticket is wel blijvend geldig in de IC's tussen Leer en Bremen.
Volgens mij weet niemand het antwoord daar op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef James1988 het volgende:
Een Vrij reizen-abo is toch geldig op het hele traject Groningen - Leer?
Officieel niet geloof ik, maar in de praktijk wel omdat de chipkaart-apparatuur geen onderscheid maakt tussen Nederland en Duitslandquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef James1988 het volgende:
Een Vrij reizen-abo is toch geldig op het hele traject Groningen - Leer?
Dat lijkt me inderdaad heel interessantquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef MCH het volgende:
Epische actie van de Deutsche Bahn ten tijde van de Olympische Spelen.
Wat een drama voor je, greavyquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef James1988 het volgende:
Wat is High Speed 1 een klotelijn voor fotografen
Ik heb een paar maanden terug in de buurt van het Medway Viaduct gestaan, wat op zich een best mooie plek is om foto's te maken van passerende HST's. Er staan echter zo veel bovenleidingportalen dat het zeer moeilijk is om een foto te maken van een trein zonder dat de neus door een portaal wordt doorsneden
Het is me wel gelukt hoor
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een drama voor je, greavyGelukkig reed er geen VIRM toch?
Hoezo terug? Gewoon gratis heenreis dus. Kom maar door met dat bezoek aan een random mooie Duitse stad (y)quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad heel interessant
's Ochtends om 7.21u uit Bentheim vertrekken en om 20.34u weer terug zijn, daartussen moeten toch wel wat leuke reizen gepland kunnen worden.
Met een Dal Vrij/Altijd Voordeel/Altijd Vrij zou je dus ook Railplus moeten kunnen aanschaffen.quote:In Nederland kan de houder van een NS- of OV-Jaarabonnement, een Voordeelurenabonnement, OV-studentenkaart, Jaartrajectabonnement of een van de nieuwe NS-abonnementen (uitgezonderd maandabonnementen) RailPlus aanschaffen voor ¤ 15 per jaar.
Nja, maar bij de BC zit hij gewoon standaard in. Niet moeilijk doen, niet aanvragen, niet 15 euro betalen, gewoon hier asseblief dankewel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef James1988 het volgende:
Ohja, uiteraard.
[..]
Met een Dal Vrij/Altijd Voordeel/Altijd Vrij zou je dus ook Railplus moeten kunnen aanschaffen.
Ik had al een Bahn-account. Normaal betaal ik altijd met Paypal, maar in dit geval kon dat niet. Ik heb de creditcard van mijn ouders maar even gebruikt nu (Rabobank), zelf heb ik alleen een virtuele creditcard (met maar een paar euro er op voor Android apps uit de Play store)quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
dennistd, hoe bestel je dat ding? Ik krijg allemaal gezeur met land enzo.
"Stoeptegel. Ausstieg Links!"quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Tering, wat word je van 1 uur en 19 minuten S Bahn knettergaar zeg
Echt? Ik vind het wel chill eigenlijk. Vorige week nog gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Tering, wat word je van 1 uur en 19 minuten S Bahn knettergaar zeg
Ik krijg een erecte penis van een optrekkende s-bahn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat de stoeltjes van de Berliner S-Bahn heel erg chill zitten. In tegenstelling tot het meeste 15KV S-Bahn materieel.
Veel te traag manquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik krijg een erecte penis van een optrekkende s-bahn.
Duur geintje, zit veel goedkoper in TS2014 via Steam..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef Duvel het volgende:
Voor treinsimulanten: dit is best een toffe loc om te rijden.
http://trainsimcontents.blogspot.nl/
Beter lezen! In Steam zit alleen de MRCE-versie, met een hoop lolligheden eruit gesloopt. In deze zit naast de U2 ook een testversie van de U4 (zijn ze aan het ontwikkelen) en talloze repaints.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Duur geintje, zit veel goedkoper in TS2014 via Steam..
De spoorlijn wordt gewoon onderhouden (anders moeten ze het sluiten), maar er zijn stations op de gesloten lijn die met grote hekken zijn afgezet, en daar borden op dat het niet meer open is voor reizigers. Veel geld wordt niet meer aan de lijn gespendeerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Daarnaast mogen ze de lijn dan ook gebruiken bij verstoringen, want hij is gewoon open en geconditioneerd. Tenminste, dat zei een mevrouw van Northern Rail PR in een filmpje over Ghost Trains.
Arriva accepteert alle abonnementen van- en naar Leer, dus ook met 40% korting. Reis je met de OV-Chipkaart is Leer een 'binnenlands' station. Met een papieren kaartje wordt je genaaid waar je bij staat, want dan zit je weer met internationale tickets te fucken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Officieel niet geloof ik, maar in de praktijk wel omdat de chipkaart-apparatuur geen onderscheid maakt tussen Nederland en Duitsland
Bestaniemeerquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe zit het met de chippaaltjes op station Nieuweschans?
Nsch nog wel gelukkig, in tegenstelling tot Hvsn dat ik laatst invoerde om naar Hilversum Noord te gaan. 'Station niet bekend'...quote:
Dat kan toch? Ik heb visa (werkte altijd goed) maar betaal tegenwoordig met Paypal bij de DB (kaartjes).quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil gewoon met MasterCard betalen.
Hoe doen ze dat eigenlijk met goederenspoorlijnen, moet daar ook 1 keer per week een reizigerstrein overheen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:46 schreef greavy het volgende:
[..]
De spoorlijn wordt gewoon onderhouden (anders moeten ze het sluiten), maar er zijn stations op de gesloten lijn die met grote hekken zijn afgezet, en daar borden op dat het niet meer open is voor reizigers. Veel geld wordt niet meer aan de lijn gespendeerd.
En er zullen inderdaad ook lijnen zijn die ze nog kunnen gebruiken bij een verstoring, maar er zijn ook echt lijnen waar je dus niks aan hebt bij een verstoring. Lijnen die uitmonden op een kopstation, en dus niet aansluiten op een andere lijn enzo.
Traag, zoals met alle Arrivapaaltjes het geval is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe zit het met de chippaaltjes op station Nieuweschans? Ik wil op de 18e als het even kan mijn chipkaart daar weer af gaan tikken om met de kruidvat verder te reizen
Nee, want daar rijdt toch al een trein. Als er nog 'actieve' stations zijn op die lijn, die officieel niet gesloten worden, moet er wel een reizigerstrein rijden én stoppen op alle 'gesloten' stations.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk met goederenspoorlijnen, moet daar ook 1 keer per week een reizigerstrein overheen?
We staan daar trouwens van .49 tot .49, oftewel vrijwel niet te doen lijkt me.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe zit het met de chippaaltjes op station Nieuweschans? Ik wil op de 18e als het even kan mijn chipkaart daar weer af gaan tikken om met de kruidvat verder te reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |