quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is al een weekje of wat hoor hier
Dank, soms zijn er mensen die niet weten hoe het werktquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic.
Go!
Ik vind Peter Nuninga ook nog erg bedeesd. Terwijl we hem ook als een druk vrolijk mannetje kennen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:04 schreef SanAnt het volgende:
Happy hardcore hanekam heeft nog niet veel te melden
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mensen loven hem in zijn sprookjes? Of geloofT hij zijn eigen sprookjes?
Oh was het met een T, ach schijtemmer zoals ze in Utopia zullen roepenquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mensen loven hem in zijn sprookjes? Of geloofT hij zijn eigen sprookjes?
Je TT. Leer werkwoorden vervoegen!quote:
Zelfs Peter word ouder en wijzerquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Peter Nuninga ook nog erg bedeesd. Terwijl we hem ook als een druk vrolijk mannetje kennen.
Zeik niet zo zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je TT. Leer werkwoorden vervoegen!
Oh dear, blijf je hangen hier.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kei leuk ditquote:
o nee toch geen nederlands diktee hierquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
ze zei Schatje tegen mequote:
Dan ben ik toch wel je grootste schatje he Liesjequote:Op dinsdag 31 december 2013 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tegen iedereen waar ik onaardig tegen doe.
Die slome ging mij aanspreken. Wat Liesje deed weet ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zei Schatje tegen meof was het niet tegen mij, snap er nu helemaal niks meer van
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die slome ging mij aanspreken. Wat Liesje deed weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |