quote:Dat slaat echt alles!! Dat de belastingdienst niet snel is, weten we allemaal maar zó lang iemand laten wachten dat kan echt niet hoor.
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:58 schreef Alohagirl het volgende:
Heb ik gedaan, maar ze lijken weinig zin te hebben om me te helpen
quote:Goed idee! Alleen kost me dat wel weer geld, wat hun me eigenlijk zouden moeten betalen!!!! Achterlijk zooitje debielen daar!
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:10 schreef quincy het volgende:[..]
Dat slaat echt alles!! Dat de belastingdienst niet snel is, weten we allemaal maar zó lang iemand laten wachten dat kan echt niet hoor.
Waarom stuur je het niet aangetekend op met handtekening retour? Dan weet je zeker dat ze het ontvangen hebben en kun je dat ook als bewijs laten zien dat ze het hebben!
quote:Ja het kost je wel even iets maar dan heb je ook wel meer zekerheid he! En acht als je dan eenmaal je geld hebt dan maakt het ook niet zoveel meer kwijt. Als je elke keer gaat bellen enzo ben je uiteindelijk net zoveel kwijt toch?!
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:18 schreef Alohagirl het volgende:[..]
Goed idee! Alleen kost me dat wel weer geld, wat hun me eigenlijk zouden moeten betalen!!!! Achterlijk zooitje debielen daar!
Maar heb je geen mogelijkheid om daarlangs te gaan? Lever het biljet zelf in!
quote:Ik wilde het net zeggen
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:00 schreef Jongen1977 het volgende:
Wel erg hoor, als je geld van ze moet krijgen kan je wachten tot je een ons weegt. Alleen kijk eens hoe snel ze voor je deur staan als je al een paar euro moet betalen...
quote:Beloof niet te veel, want dit gaat erg lastig worden om dat te verhalen!!!
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:07 schreef Troel het volgende:
Troost je, als je geld terugkrijgt krijg je er ook rente over!!!
De Belastingdienst... omslachtiger kunnen we 't niet maken, wel makkelijker.
quote:Maarja, dan heet het niet meer de belastingdient he hahahahah
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:54 schreef Arcee het volgende:
Het is ook gewoon een kutsysteem. Als ze al die computers nou 'es fijn allemaal met elkaar verbinden, dan hoeven er ook niet allerlei jaaropgaven, T-biljenten en andere shit verstuurd te worden en is iedereen blij.De Belastingdienst... omslachtiger kunnen we 't niet maken, wel makkelijker.
quote:Volgens mij betekend belastingdienst moeilijk doen ofzo!!
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:04 schreef quincy het volgende:[..]
Maarja, dan heet het niet meer de belastingdient he hahahahah
quote:Jij maakt goede kans bij de lpf met je simplistische gedachten. Reageren op je eigen uitspraken als niemand anders het de moeite waard vindt, hoort daar ook wel thuis. Succes
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:05 schreef quincy het volgende:[..]
Volgens mij betekend belastingdienst moeilijk doen ofzo!!
quote:Hahahaha, heb jij er een betere betekenis voor dan? Daar komt het toch op neer. Ze hebben dan ook nog eens zo'n stomme reclame als : Belastingdienst leuker kunnen we het niet maken I:(
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:10 schreef Strix-Nebulosa het volgende:[..]
Jij maakt goede kans bij de lpf met je simplistische gedachten. Reageren op je eigen uitspraken als niemand anders het de moeite waard vindt, hoort daar ook wel thuis. Succes
quote:De belastingdienst heeft weinig te maken met de LPF, als je daar frustraties over hebt kan je die ook ergens anders kwijt.
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:10 schreef Strix-Nebulosa het volgende:[..]
Jij maakt goede kans bij de lpf met je simplistische gedachten. Reageren op je eigen uitspraken als niemand anders het de moeite waard vindt, hoort daar ook wel thuis. Succes
Wees eens behulpzaam en leg hem/haar eens uit waar het "edit" knopje zit.
quote:Vanaf de tijd dat zij het formulier ontvangen hebben, of wanneer jij kunt aantonen dat zij het zouden hebben moeten ontvangen. Dat wordt erg moeilijk bewijzen. Dat moet je het toch aangetekend verstuurd hebben.
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:07 schreef Troel het volgende:
Troost je, als je geld terugkrijgt krijg je er ook rente over!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |