Er is een grafiek ergens over, dat de muziek nu minder uniek is an jaren 60 - 70quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is mij niks van bekend. Als je ook al voor gejatte akkoorden royalties moet gaan betalen, kunnen we de complete hitparade-industrie anno 2013 wel failliet verklaren. Het stikt van de liedjes met dezelfde, saaie, voorspelbare akkoorden.
correctie: ze doen het echtquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze wilden de polonaise inzetten daar
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze wilden de polonaise inzetten daar
Nee, maar hij krijgt volgens mij wel rond 1/3 van het geld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Was een mini docu over op ned 3, de originele artiest wilde er niet eens royalties voor
Meer voor de polonaise blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Idd, goed stukje om een luchtdrumsolo bij te doen
Klopt, maar hij was volgens mij wel eerlijk over dat de royalties hem weinig uit maakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, maar hij krijgt volgens mij wel rond 1/3 van het geld.
Niet zo verwonderlijk. Maar in plaats dat we de unieke muziek van nu omarmen, omarmen we massaal de commerciële pulp. Moet je eens kijken wat voor meuk uit 2013 er in de lijst staat. Bijna geen goed nummer tussen te ontdekken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er is een grafiek ergens over, dat de muziek nu minder uniek is an jaren 60 - 70
Bezwete nachtdroom van veel mannenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga de rest van de avond ook nog even sociaal doen, met misschien een enkele post hier. Geniet van de rest van de lijst en alvast een fijne jaarwisseling
Ik ga de rest van de avond ook nog even sociaal doen, met misschien een enkele post hier. Geniet van de rest van de lijst en alvast een fijne jaarwisseling
Fijne jaarwisseling.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |