watquote:
Zuid hollandquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Noord holland?
Het begint net hier ook. Kon het geen 4 uur wachten?
Ja uh, hoe anders?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Oooh, ze zijn er nog niet. Dacht al.
Het regent hier trouwens kei hard
Dat doen alleen gekke mensen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de tafel gedekt he?
Ja nee, ik dacht dat ze gewoon thuis waren en al laaang boodschappen hadden gedaan en dat jij gewoon lui was om te kijken/vragen wat het zou wordenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja uh, hoe anders?![]()
Het regent hier bommen.
[..]
Dat doen alleen gekke mensen.
Zo lui ben ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee, ik dacht dat ze gewoon thuis waren en al laaang boodschappen hadden gedaan en dat jij gewoon lui was om te kijken/vragen wat het zou worden.
NOU GELUKKIG MAAR!quote:
zal goed ruikenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NOU GELUKKIG MAAR!
Ik heb stokbrood en eiersalade en kruidenkaas en brie en vegetarische pathé en kruidenboter!
Wat ga jij verder doen vanavond? Gaan jullie tv kijekn of gewoon kletsen of of?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:58 schreef Ezell het volgende:
Crack heeft haar eigen nieuwjaarsfeestje
Ohquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
Wij vieren het niet uitgebreid of zo hoor.Gaan gewoon wat lekkers eten en dat is het. Met het gezin.
Ga zo heel misschien nog even langs een vriendin voor middernacht, maar dat weet ik nog niet zeker.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Pas je wel op ezell, het is levensgevaarlijk buiten
Mama Crack, ik zal oppassen. Op mijn fietsje zal ik al die bommen en granaten vermijden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Pas je wel op ezell, het is levensgevaarlijk buiten
ik vind het ten opzichte van andere jaren nog best meevallen tot nu toe..quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mama Crack, ik zal oppassen. Op mijn fietsje zal ik al die bommen en granaten vermijden.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:18 schreef Jhali het volgende:
Net naar een café geweest, vond het kut, weer naar huis gegaan, gegourmet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |