For no One.quote:
Ik heb m volgens mij nog in de brugklas moeten doen hahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Dit nummer moesten we vaak zingen in groep 7, waarbij onze leraar en tevens de directeur ons met gitaar begeleidde
Inderdaad. Onder 3x Coldplayquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het hoogst genoteerde nummer van The Beatles staat simpelweg te laag.
Elfletterig heeft vlug gedoucht tijdens Fleetwood Mac en Robbie Williams. Hij wilde Let It Be niet missen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:59 schreef Felagund het volgende:
Elfletterig heeft nu zes minuten om te douchen.
quote:
4x coldplayquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:00 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad. Onder 3x ColdplayAdele
![]()
Guus Meeuwis
![]()
![]()
Vergeet Pink Floyd niet...quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:00 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad. Onder 3x ColdplayAdele
![]()
Guus Meeuwis
![]()
![]()
Ik vindquote:
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:03 schreef LDS het volgende:
Ik vind echt een hoop nummers in de top 30 helemaal niets
dat kan, ik een paar ook niet hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:03 schreef LDS het volgende:
Ik vind echt een hoop nummers in de top 30 helemaal niets
snifquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits pakt alvast een honingsnoepje om mee te zingen en een zakjedoekje om mee te sniffen
Bridge Over Troubled Water, mooiste nummer ooit, instant kippenvel..
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga de boel afsluiten. Dus ik zeg tot volgend jaar, de beste wensen. Wees voorzichtig met vuurwerk, drink niet teveel tenzij je genoeg oliebollen eet om de alcohol te absorberen.
Heelveel liefs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |