quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Molurus het volgende:
Mensen, ik moet er ook vandoor. Allemaal bedankt voor de gezelligheid enzo, en alvast de beste wensen voor 2014!!
Mensen, ik moet er ook vandoor. Allemaal bedankt voor de gezelligheid enzo, en alvast de beste wensen voor 2014!!
Wijze woorden smiliesquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:31 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ] INNUENDO [ afbeelding ]
Veel bands slagen er niet in om hun meestersong nog eens over te doen. Het wordt dan vaak een slaap aftreksel. Zo niet bij Queen. Innuendo is een meesterwerkje op zich.quote:
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel bands slagen er niet in om hun meestersong nog eens over te doen. Het wordt dan vaak een slaap aftreksel. Zo niet bij Queen. Innuendo is een meesterwerkje op zich.
Tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:33 schreef Homdeck het volgende:
Na innuendo nog even a gogo kijken en dan op pad. Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:33 schreef fratsman het volgende:
Eigenlijk is Innuendo de Bohemian Rhapsody van de jaren 90.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:33 schreef Homdeck het volgende:
Na innuendo nog even a gogo kijken en dan op pad. Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar
Ik vind persoonlijk "I'm Going Slightly Mad" ook helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Innuendo album is de eerste die ik ooit hoorde. Meteen verliefd op Queen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |