Nieuwe vloeistof en ontluchten?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand hier die weet wat het normale aangrijppunt van de koppeling in een V70 Classic TDI is?
Na 3 weken nieuwe koppeling zit ik al weer op minstens de helft van de slag voordat hij begint aan te grijpen, dat lijkt me toch vrij hoog?
80, Alkmaarse weg.quote:
Hij stond op cruise control, echt ieder recht stukje weg doe ik op cc, ideaal.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:39 schreef r8v2 het volgende:
86 euro, voor een keer naar je gaspedaal kijken .
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij er meer vanaf weet .quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:10 schreef Bart-Willem het volgende:
En dat voor die lage prijs, een prima deal!
Via de vkv jongerenpagina denk ik zo. Of via mn facebook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij er meer vanaf weet .
Nee, een grote voet drukschakelaar (zo'een die je grootlicht schakelt) door deze in te drukken gaat ie op contact, en met eenzelfde knop erachter draait de startmotor rond.quote:
Zjuust, de "onder de 500 Euro"-auto's zonder al te gekke dingen zijn juist de leukste auto's om te kopen en te rijden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Via de vkv jongerenpagina denk ik zo. Of via mn facebook.
Haha ja nu je het zegt, ik ging net zo even extra kijken. Ik dacht namelijk dat het een injectie was, maar het is dus een B230K. Carburateur dus met automatische choke. Wanneer ie stationair loopt, gaat ie ook wat aan de hoge kant.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef Bart-Willem het volgende:
Die van m'n vrouw rijdt 1 op 11, maar da's eigenlijk alleen maar langere afstanden. Normaal zou je rond de 1 op 9,5 - 1 op 10 zitten. Is het een injectie of carburateur? In geval van het laatste kan het een verkeerde afstelling van de carb zijn en dan zuipt zo'n 740 enorm. Zeker als het 't type is met automatische choke die lekker open blijft hangen.
Doet ie allebei idd.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:36 schreef Bart-Willem het volgende:
Vaak blijft er een veer/klepje hangen en dan loopt 'ie te rijk. Te herkennen aan nadieselen en stationair te hoog in de toeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |