Staat toch duidelijk in het geel ingekleurd nu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:19 schreef BoerBert het volgende:
Bij de vorige versie zag je veel duidelijker het verschil tussen de track die nu gescrobbled wordt en de vorige tracks. Mijn autisme kan dit niet meer aan, jongens.
Echt? Niet opgevallen, of noscript moet het blokken. Dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:06 schreef Beregd het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in het geel ingekleurd nu?
Ik wou je proberen toe te voegen als friend (following tegenwoordig) maar dat lukt precies ook nog niet? Of ik vind misschien gewoon niet hoequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:23 schreef BoerBert het volgende:
Ja, net even gecheckt, je hebt gelijk.
Hier wel. Ben mijn zeroes top100 aan het luisterenquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:19 schreef Beregd het volgende:
Hij lijkt niet te willen scrobblen vandaagZowel mobiel als op mn pc werkt het niet...
Guess not.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:20 schreef Kauai het volgende:
Kan je met de nieuwe last fm nog ergens zien hoeveel gemiddelde plays per dag je hebt
Partyflock voor de dance-dingen. Maar ook wel een beetje stervende geloof ik.quote:Op zondag 13 september 2015 18:26 schreef µ het volgende:
GC / Is er een site om concerten/artiesten/acts bij te houden?
?
Ik zie je ook niet tussen mijn followers staan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Beregd het volgende:
Zo bizar, ik vind er echt niets meer van terug...
quote:Op zondag 13 september 2015 19:21 schreef Grobbel het volgende:
Op de spaarzame communicatiemomenten blijft het last.fm developers' team nog wel glashard volhouden dat alles uiteindelijk weer gewoon zal terugkeren, dus we wachten maar weer af.
Je kunt ook niet meer inloggen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Beregd het volgende:
Zo bizar, ik vind er echt niets meer van terug...
Dit jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:22 schreef Kauai het volgende:
Ik vind het hinderlijk dat je de compatibility met iemand niet meer kan zien.
Agreed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:22 schreef Kauai het volgende:
Het is er weerquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:22 schreef Kauai het volgende:
Ja, als jij mij ontvriendtquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:35 schreef Beregd het volgende:
Een hoop van mijn vrienden zijn nu ineens weg
quote:Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Kauai het volgende:
Wel fijn dat het steeds meer wordt verbeterd, artiestennaam staat weer links. Kon er echt niet tegen dat het rechts stond
Ik klik nu steeds het verkeerde linkje aan #tesnelgewend.quote:Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Kauai het volgende:
Wel fijn dat het steeds meer wordt verbeterd, artiestennaam staat weer links. Kon er echt niet tegen dat het rechts stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |