quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee dat is die film Schindler's Lift.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee dat is die film Schindler's Lift.
Echt?quote:
Ik kan niet fluiten, het klonk echt als een afgewezen auditant voor de josti-band net bij mij.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan niet fluiten, het klonk echt als een afgewezen auditant voor de josti-band net bij mij.
Hij komt dadelijk nog een keer met paint it pink.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:51 schreef FritsFlits het volgende:
Otis Redding - (Sittin' On)The Dock Of The Bay
Zo overdreven veel gitaren zitten er niet inquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:53 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ] The Cure - A Forest [ afbeelding ]
Ik ken eigenlijk ook ieder nummer in de top100, maar dat nummer kende ik als enige echt niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?je zit mij bijna te onthoofden omdat ik wat titels niet ken en jij kent deze niet?
*fluit mee *
Hou je bek DJ
Kun je nagaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo overdreven veel gitaren zitten er niet in
(althans niet erg dominant)
Hoe kan je nou sittin'on the dock of the bay niet kennen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk ook ieder nummer in de top100, maar dat nummer kende ik als enige echt niet.
Geen idee, gewoon nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sittin'on the dock of the bay niet kennen?
Een van de populairste nummers onder studenten dacht ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sittin'on the dock of the bay niet kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |