Heb je daar op jouw hoogte nog last van?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:35 schreef Laysa het volgende:
ik heb even de roosters dicht gedaan voordat het hier straks blauw binnen staat
waar denk je dat het meeste vuurwerk naar toe gaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je daar op jouw hoogte nog last van?My god, dan moet de buurt wel goed stoken
Niet bij je ouders/zusje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik blijf lekker in mn eentje thuis, ga misschien wel vóór 12en naar bed
Vorig jaar ook gedaan en beviel prima
Hehe, truequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar denk je dat het meeste vuurwerk naar toe gaat![]()
de hoogte in en ja het is hier enorm knallen
nee, lekker rustig thuis, anders weer midden in de nacht over straatquote:
Nodig ze bij jou uitquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, lekker rustig thuis, anders weer midden in de nacht over straat
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik voel me bijna een kil loeder omdat ik niet reageer op de 123 nieuwjaarswensen die nu al op Facebook langskomen
Stond ik daar bij de tramhalte, ghighighiiiquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit Debiteuren Crediteuren te kijken![]()
Zal blij zijn als het twaalf uur is geweest.
Oeh, even kijken of Jools Holland nog komt op BBC vannacht
Stehe ich dort, am Tramstellequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stond ik daar bij de tramhalte, ghighighiii
Be preparedquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, true
Alhoewel die matten het ergst zijn. Gelukkig zie ik dat hier niet zo snel gebeuren
Of al die samenvattingen van 2013quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik voel me bijna een kil loeder omdat ik niet reageer op de 123 nieuwjaarswensen die nu al op Facebook langskomen
Loederquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Zie mij eens niemand iets toewensen voor ik ga.
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Of al die samenvattingen van 2013
Volgens mij had jij het juiste idee. Ik voel me ieder jaar zo suf om alleen te zijn op oudejaarsavond, maar zeker dit jaar heb ik echt zoiets van: Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik blijf lekker in mn eentje thuis, ga misschien wel vóór 12en naar bed
Vorig jaar ook gedaan en beviel prima
Ik wens jou een roze onderbroekje. Omdat het kanquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens twaalf uur en ik ben nu al flauw van al die nieuwjaarswensen![]()
Neemt niet weg dat ik jullie ook allemaal een heel fijn nieuw jaar wens hoor!
Soms in de nok van een huis zoals hier in de straat al eens gebeurd is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar denk je dat het meeste vuurwerk naar toe gaat![]()
de hoogte in en ja het is hier enorm knallen
Geile neukseks in de trein! Nip toch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:00 schreef Oognip het volgende:
Ik wens jullie allemaal hetzelfde van wat jullie mij toewensen![]()
Ah dan ben ik niet alleen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Het verplichte handjes schudden en vooral 1 januari sla ik graag over
Boewhahahahahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Geile neukseks in de trein! Nip toch!
Joechei ende jottem!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wens jou een roze onderbroekje. Omdat het kan
Het zou je enig staanquote:
Waarom vind ik het woord 'enig' echt niet bij jou passenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Het zou je enig staan
We hebben er nog wel een paar te gaan toch? Ik zal eens een paar hysterische broekjes gaan kopen!
Ja, waarom?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom vind ik het woord 'enig' echt niet bij jou passen
Handigquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:14 schreef sararaats het volgende:
Frasier is buitenhij was niet binnen te houden.
Hopelijk is hij niet te bang en komt hij veilig binnen zitten.
Jakkesquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Zullen we er zoeentje nemen??
[ afbeelding ]
Leuk, leuk, maar ik ben bang dat ie in m'n naad schiet!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Zullen we er zoeentje nemen??
[ afbeelding ]
Niet echt. Maar soit, het is een kleine donder.quote:
Nu je het zegt; zo had ik er nog niet naar gekeken... Hmmm... ik zoek nog ff verder!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Leuk, leuk, maar ik ben bang dat ie in m'n naad schiet!
En dan doe je dus extra je best om je kat binnen te houden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet echt. Maar soit, het is een kleine donder.
Blijkbaar voelt hij dat er "onheil" op komst is in de vorm van vuurwerk.
Waarom dan? Last van het vuurwerk (zal wel niet, is er ook na twaalven nog)?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit Debiteuren Crediteuren te kijken![]()
Zal blij zijn als het twaalf uur is geweest.
Oeh, even kijken of Jools Holland nog komt op BBC vannacht
Omdat ik een verschrikkelijke pesthekel heb aan Oud en Nieuwquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom dan? Last van het vuurwerk (zal wel niet, is er ook na twaalven nog)?
De ramen klapten er hier bijna uitBeter belandt de volgende in de achterkant van zijn bevallige eigenaar
Ah oke, maar voor mijn gevoel houdt dat niet na twaalven op, eerder na 12 januariquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik een verschrikkelijke pesthekel heb aan Oud en Nieuw
Ik ga morgen gewoon weer over tot de orde van de dag, wat anderen doen zoeken ze maar uitquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, maar voor mijn gevoel houdt dat niet na twaalven op, eerder na 12 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |