Is dit 7 keer per dag of blijft dit voor altijd?quote:Als u 7 keer een verkeerde combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord heeft ingevuld, wordt de toegang tot Mijn ING geblokkeerd. Als u weer gebruik wilt maken van Mijn ING, moet u opnieuw een wachtwoord aanvragen. Via Inlogcodes vergeten? vraagt u een nieuw wachtwoord aan. Wij vragen u ter controle eerst om een aantal gegevens van uw Betaalpas in te voeren. U ontvangt vervolgens direct een sms met een tijdelijk wachtwoord. Dit tijdelijke wachtwoord is 30 minuten geldig. Het is daarom is belangrijk dat u gelijk inlogt op Mijn ING (internetbankieren) en dit wijzigt.
Je bent direct good to go.quote:Via Inlogcodes vergeten? vraagt u een nieuw wachtwoord aan. Wij vragen u ter controle eerst om een aantal gegevens van uw Betaalpas in te voeren. U ontvangt vervolgens direct een sms met een tijdelijk wachtwoord. Dit tijdelijke wachtwoord is 30 minuten geldig. Het is daarom is belangrijk dat u gelijk inlogt op Mijn ING (internetbankieren) en dit wijzigt.
Het boeit wel "een kut", anders zou ik het niet vragen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:25 schreef Geralt het volgende:
Dat boeit toch geen kut?
Kennelijk heb je het een paar keer verkeerd ingevuld, anders zou je deze vraag niet stellen.
En waarom boeit het geen kut? Nou omdat dit:
[..]
Je bent direct good to go.
Dat is zo gepiept. Heb ik ook al een keer gedaan. Gewoon een smsje, wachtwoord wijzigen en klaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het boeit wel "een kut", anders zou ik het niet vragen.
Heb veel wachtwoorden, en vul wel eens de verkeerde in. Heb dit jaar al 2x opnieuw m'n wachtwoord moeten aanvragen, en dat is geen pretje.
Wat dacht je van een brief krijgen die je moet ophalen bij het postkantoor waarop je een aantal dagen moet wachten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is zo gepiept. Heb ik ook al een keer gedaan. Gewoon een smsje, wachtwoord wijzigen en klaar.
Wat dacht je van niet:quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat dacht je van een brief krijgen die je moet ophalen bij het postkantoor waarop je een aantal dagen moet wachten?
Maar er is nog steeds geen antwoord op m'n vraag.
Je krijgt gewoon direct een SMS met tijdelijk wachtwoord waarmee je binnen een half uur na ontvangst moet inloggen.quote:Via Inlogcodes vergeten? vraagt u een nieuw wachtwoord aan. Wij vragen u ter controle eerst om een aantal gegevens van uw Betaalpas in te voeren. U ontvangt vervolgens direct een sms met een tijdelijk wachtwoord. Dit tijdelijke wachtwoord is 30 minuten geldig. Het is daarom is belangrijk dat u gelijk inlogt op Mijn ING (internetbankieren) en dit wijzigt.
Tering, ik heb het gister toch nog moeten ophalenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Geralt het volgende:
Je krijgt geen brief thuis of naar het postkantoor of weet ik het wat.
Wat snap je niet aan:quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tering, ik heb het gister toch nog moeten ophalen![]()
Hier heb ik toch niks aan.
quote:Via Inlogcodes vergeten? vraagt u een nieuw wachtwoord aan. Wij vragen u ter controle eerst om een aantal gegevens van uw Betaalpas in te voeren. U ontvangt vervolgens direct een sms met een tijdelijk wachtwoord. Dit tijdelijke wachtwoord is 30 minuten geldig. Het is daarom is belangrijk dat u gelijk inlogt op Mijn ING (internetbankieren) en dit wijzigt.
Ik vraag gewoon of die 7x per dag of voor altijd is, andere tips en tricks hoeven niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:36 schreef spoorrails het volgende:
http://keepass.info/
asje, hoef je maar 1 lang ww te onthouden.
ik zou dan zeggen, zoek het op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of die 7x per dag of voor altijd is, andere tips en tricks hoeven niet.
https://mijn.ing.nl/inter(...)tionLostCodesServletquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of die 7x per dag of voor altijd is, andere tips en tricks hoeven niet.
Ik heb misschien geen mobiel aan m'n ING account gelinkt?quote:
Staat nergens, staat alleen 7x.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef spoorrails het volgende:
[..]
ik zou dan zeggen, zoek het op.
lui aardvarken
Gast pilletje vergeten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
https://mijn.ing.nl/inter(...)tionLostCodesServlet
VUL JE FUCKING INFO IN EN KRIJG EEN NIEUW WACHTWOORD PER SMS HET MAAKT GEEN KUT UIT IDIOOT!!!!
Je vraagt, (per dag) of (altijd).quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nou bellen dan maar. En je mobiel toevoegen, want dat is handig.quote:Heeft u vragen?
Neem dan contact op met de Helpdesk Internetbankieren: 0900 1958 (10 cent per minuut). Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Dus het is per dag? Thx!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Je vraagt, (per dag) of (altijd).
Ik kan je wel vertellen dat het niet voor altijd is. Dan had ik al 100x een nieuw wachtwoord kunnen aavragen.
Neenee, dat zeg ik niet. Het is niet voor altijd. Dat is het enige wat ik zeg. Of het per uur, kwartier, dag, IP is weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus het is per dag? Thx!
Vind het raar dat ze dat er niet bij zetten.
Aaah duidelijk, thanks!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef Innisdemon het volgende:
Als je binnen die 7x je juist wachtwoord invult, gaat de teller weer naar nul
Koppel je 06 dan aan je ING. Veel handiger want gewoon altijd en overal over kunnen boeken zonder die kutrandomreader mee te moeten zeulen en van je TAN lijsten ben je dan ook af want die krijg je dan ook per SMS. En je nieuwe wachtwoord dus ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aaah duidelijk, thanks!
Ja denk dat ik nu op 5 of 6x fout zit, heb nu het goede maar als het voor altijd was kom ik binnenkort weer m'n wachtwoord aan het opvragen. Vind het systeem bij m'n SNS en ABN rekening veel fijner met zo'n edentifier trouwens.
Hmm zal eens kijken, maar moet ik alweer zo'n aanvraag doen en die brief ophalen bij de INGquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Koppel je 06 dan aan je ING. Veel handiger want gewoon altijd en overal over kunnen boeken zonder die kutrandomreader mee te moeten zeulen en van je TAN lijsten ben je dan ook af want die krijg je dan ook per SMS. En je nieuwe wachtwoord dus ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |