Ceequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Jongens, ik ben helemaal content. Om half 1 vandaag de oudejaarsloop gedaan. Ik had besloten om op m'n iPod naar de Top Serious Request te luisteren tijdens het hardlopen, want ik had geen zin in mijn 'eigen' muziek, maar wel in muziek, maar ook weer niet in de meestal wat tragere radio 2 muziek. Dus TSR werd het. Ben ik halverwege mijn 5km, begint Mr. Blue Sky. Ik zette het op een turbo. De zon scheen, de lucht was blauw en ik zat nog net niet grienend tegen de vangrail.![]()
Daarna nog naar m'n zusje geweest om alles klaar te zetten voor vanavond. Ik stap net in de auto naar huis, radio 2 natuurlijk op. BEGINT MR. BLUE SKY.![]()
![]()
Dat wilde ik even kwijt.
Het is dan ook geweldig nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Jongens, ik ben helemaal content. Om half 1 vandaag de oudejaarsloop gedaan. Ik had besloten om op m'n iPod naar de Top Serious Request te luisteren tijdens het hardlopen, want ik had geen zin in mijn 'eigen' muziek, maar wel in muziek, maar ook weer niet in de meestal wat tragere radio 2 muziek. Dus TSR werd het. Ben ik halverwege mijn 5km, begint Mr. Blue Sky. Ik zette het op een turbo. De zon scheen, de lucht was blauw en ik zat nog net niet grienend tegen de vangrail.![]()
Daarna nog naar m'n zusje geweest om alles klaar te zetten voor vanavond. Ik stap net in de auto naar huis, radio 2 natuurlijk op. BEGINT MR. BLUE SKY.![]()
![]()
Dat wilde ik even kwijt.
Bedankt voor het delenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:08 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Dat wilde ik even kwijt.
alleen geen grapjes over Ringoquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik weetjes, lyrics, plaatjes, allemaal, ik vind het leuk.
Dan krijgen we wel 2000 topics volquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lyricsquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dan zou het worden:quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zou zo een tekst van Blof kunnen zijn
Ik zal er nu dan toch éindelijk mee ophoudenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alleen geen grapjes over Ringo
Heros Ramazotti?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Heros
Origineel tijdens de 3FM Awards was beter
Sinds dit jaar is het mijn favoriete nummer, daarvoor was het altijd Somebody to love van Queen. Tot nu toe stelt mijn nieuwe nummer 1 niet teleur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is dan ook geweldig nummer.
Ik vond dat Papa-razzi grapje wel aardig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
Die Sander moet echt zijn bek een keer houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |